петък, 26 юни 2015 г.

Елитът - Кийра Кас

КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА „ИЗБОРЪТ“
  
Рейтинг:

  Самата корица на книга е по-предизвикателна и е по-дръзка, което разкрива от само себе си, че съдържанието ѝ е доста по-различно от предходната. Червеното ми идва може би малко в повече, защото не съм голям почитател на този цвят.
  Втората книга не бе по-малко хубава от първата. В нея вече остават само шест, което го има написано дори най-отгоре на предната корица. Точно под това се разбира, че те са подраните и са един вид „утайката“ на всичките тридесет и пет момичета. Подразбира се, че битката за принца и трона става много по-ожесточена. Америка не знае кой наистина обича и какво желае. Може би това е най-големият конфликт в цялата книга, всичко се свежда до нейния избор, а не до цялата тази дандания пред обществото. До самият ѝ край тя е несигурна и объркана, даже за малко да отпадне. Когато това стана направо бях в шок: какво щеше да се случи ако Америка отпаднеше преди края на Избора? Надали нещо интересно и може би самата поредица щеше да си загуби смисъла.
  Понеже любопитството ми е по-силно от мен всеки път леко надзъртам в последните страници само да хвърля едно око дали ще има хепи енд, просто предпочитам да съм подготвена предварително, за да не стане шока изведнъж прекалено голям. Направих го и този път, естествено, но не схванах какво точно става, все пак не бях прочела и страница от цялата книга, как очаквам да разбера какво може да е станало, за да се предизвика това?
  Прочетох я на път, точно тогава ходихме до Бургас и се възползвах от по двата часа път на отиване и връщане да си чета от книгата. Бях стигнала до половината предния ден и този я завърших. Наистина ми хареса, а знам че третата излизаше чак септември и просто нямах ни най-малко търпение да излезе, за да я прочета, защото на края на втората ставаше наистина интересно!
  Според мен цялата поредица на Избора е увлекателна и много заинтригуваща. Бих я препоръчала на всекиго, защото е наистина невероятна и определено си заслужава да се прочете. Елитът не пада по-долу и то никак, въпреки убийственото чакане след нея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар