понеделник, 26 юни 2017 г.

Circle Life Tag

Исках публикация свързана с музика, но някак и не ми се правеше, но този таг комбинира всичко и още като го видях го харесах веднага. Видях го от Сю и много се зарадвах и ще го направя с удоволствие!



КНИГИ


 1. Коя е първата книга, която добави към домашната си библиотека?

Мисля, че трябва да е някоя детска книжка, но няма никакъв ясен спомен. Спомням си, че аз лично бях поискала книгата на Братя Грим с приказки, Пипи Дългото Чорапче и Приключенията на Лукчо. А тази, която сама съм добавила, хм, май беше Изборът, но иначе преди това имах разни подаръци книги.

2. Креативен герой от книга, човек на изкуството.

Фейра от Двор от рози и бодли. Тя умее да рисува много добре и в един друг живот би могла да бъде художничка, но пък нищо от това нямаше да се случи и това развитие повече ми харесва. Както и Клеъри от Реликвите на смъртните, но на тези героини рисуването не им е точно приоритет.

3. Любим цитат от не толкова любима книга.

 Мразя Тайни, но пък този цитат... е, няма как да не го одобря.

„Винаги съм казвал, че мечтая да ти дам това, което бих искал да има и синът ми, ако го имах.“

- Тайни, Нермин Безмен


СЕРИАЛИ/ФИЛМИ
  

1. Екранизация по книга, накарала те да прочетеш самата книга.

Имам два такива случая. 1) Незабравима разходка, просто попаднах първо на филма, не се сдържах и го изгледах, а после прочетох и книгата. 2) Всичко, всичко, но видях само трейлъра и страшно много ми хареса! Но прочетох вече книгата първо, което ми напомни кога ли щеше да излиза филма, наистина останах много заинтригувана.


2. Любима саундтрак към филм/сериал.

Може би малко странно ще прозвучи, защото песните са ретро, но пък... са хубави. От филма Flashdance What A Feeling и Maniac, особено първата, която е невероятна. А пък любимият ми саундтрак е от Карибски пирати, о, тази музика е върхът!

3. Любим актьор/актриса

Не може да се каже особено, че имам любими актьори или актриси, не и в смисъл на любимите ми. По-скоро има някои, които ми харесват и са ми просто любими: Мат Бомър, Джейми Кембъл Бауър, Брад Пит, Иън Сомърхолдър и Джони Деп.


МУЗИКА

1. Песен напомняща за книга.

Никога не съм се замисляла за нещо подобно. Е, има една песен, но тя е от филма и заради това. Няма да съм много оригинална, но никога не съм се замисляла да свържа песен с книга, това е.
"Heart By Heart" от Деми Ловато е саундтрак към филма Реликвите на смъртните: Град от кости и логично свързвам песента и с книгата.

2. Група/изпълнител, който ти е повлиял.


Ами преди много харесвах One Direction и още ги харесвам, така че смятам, че доста са ми повлияли. Обичам тази група и всеки един от тях. Те са наистина прекрасни, правят хубава музика и ми харесваше всеки един момент като техен фен.


3. Любима песен/Любим албум.

Любимите ми песни се менят постоянно, в един момент харесвам един, в друг излизат нови или аз откривам нови и те ми стават последен „писък на модата“. :д Но има някои, които много си харесвам и начело ще сложа една песен, която ОБОЖАВАМ! Мога да я слушам отново и отново и накрая пак да искам поне още веднъж. Толкова много ми харесва! Както и много харесвам латино музиката и имам някои постоянни любими на Енрике Иглесиас, всъщност испанските му песни. Понастоящем тези са ми top (но има някои, които са ми перманентно топ):

Luis Fonsi ft. Daddy Yankee - Despacito

Enrique Iglesias ft. Descemer Bueno, Zion & Lennox - Subeme La Radio

Enrique Iglesias ft. Descemer Bueno, Gente De Zona - Bailando

Black Veil Brides - In The End

Andy Black - We Don't Have To Dance

Conrad Sewell & Avicii - Taste The Feeling

Понеже усещам, че може да прекаля с музиката наистина ще взема да си направя пост точно за това. Колебаех се, но сега като започнах... мога да добавя и още, но стават много и не искам поста ми да изглежда безкрайно дълъг, а всъщност да не е.

! Посочи цитат от книга свързан с музиката.

 Лично аз не мога да се сетя сега за такъв затова потърсих в интернет.

“Life, he realize, was much like a song. In the beginning there is mystery, in the end there is confirmation, but it's in the middle where all the emotion resides to make the whole thing worthwhile.”
 - Nicholas Sparks, The Last Song

 Тагът наистина много ми хареса. Надявам се и на тези, които го направят също да им хареса! Аз ще тагна Юлия, Теди и Елена

Няма коментари:

Публикуване на коментар