вторник, 22 август 2017 г.

Beauty And The Beast Book Tag


Леле... страшно съм доволна от направата на тази снимка! Получи се толкова добре и е толкова красиво! Точно както исках, невероятно е! *Сама си се хваля, но... наистина много ми харесва.* Още като видях този таг от The Book Pub и се влюбих в него! Аз съм почитателка на този филм и страшно много се зарадвах като го видях. Надявам се, че няма да е проблем ако и аз използвам снимките от оригиналния таг, наистина са много хубави и с тези цитати... Е, да започваме, защото вече нямам търпение!!

1. Злодей, който не можеш да не го обичаш?


Не си спомням да съм имала точно такива случаи. Може би Тамлин от Двор от рози и бодли, защото изобщо не бе това, което изглеждаше и всъщност си е злодей, но пък е хубав. Заради това бих го харесала, не за нещо друго.

2. Любима книжна двойка? (OPT - one true pairing)


Ох, труден въпрос. Имам много любими двойки, например Теса и Уил от Адски устройства и Джейс и Клеъри от Реликвите. Но пък сега съм на вълна Двора и ще посоча Фейра и Рис, още не съм чела третата книга и силно се надявам това скоро да стане!

3. Герой, осъден на велики подвизи?


Дойде ми на ума за Джон Сноу от Песен за огън и лед. Той определено е осъден на велики дела (аз самата се спойлнах от самото начало със сериала, упс).

“You know nothing, Jon Snow.”
 -
George R.R. Martin

 4. Книга, която те кара да огладнееш?


Не ми се е случвало точно някоя книга да ме накара да огладнея (е, освен ако не чета някоя готварска книга, където става дума само за храна). Обикновено имам навика такива дребни неща да ги пренебрегвам, не обръщам много внимание на храната. Но като видях рецептата за дамски целувки в книгата Любовта е „целувка на дама“ и ми стана интересно. Искам да пробвам, обичам сладкарството и обикновено това пробвам.

5. Противоположностите се привличат.


Това ми звучи малко като клише. Никак не си падам по често срещаните неща, може би ще посоча Итън и Лена от Прелестни създания, защото той е смъртен, а тя - чародейка. Иначе не смятам, че двойките са чак толкова различни. Ако бяха, надали щяха да са заедно, защото накрая нямаше да могат да се понасят взаимно, а истината е, че си приличат повече отколкото се различават (в случая май все се оказва вида им - хора, свръхестествени създания...).

6. Герой, който е повече отколкото изглежда?



Обикновено така се оказва с някой специален със свръхестествени способности, който не знае за тях. Или пък има отредена много по-важна ролята, отколкото изглежда в началото. Мисля, че такъв е случая с Мер Бароу от Алена кралица, която се смята за обикновена Червена осъдена на мизерен кратък живот, но всъщност е много, много повече. Което ми напомни, че още не съм чела и Кралска клетка.

7. Книга, която те промени по някакъв начин?


Книга, която е оказала много силен ефект върху мен е Граф Монте Кристо. Обожавам я! Тя ми е навярно най-любимата книга на всички времена и имаше огромно въздействие над мен. Дори вече след години, все още я помня добре и я харесвам точно толкова, колкото и тогава. Много ми е гадно, че не я притежавам в хартиен вариант, но един ден ще си я купя и на английски, и на френски. Шантаво, знам, но я искам и в оригинал (който също мога да разбера), и на езика, който смятам да превърна в свой основен.

8. Книга, която си купи заради шума около нея?


Малко не си падам този тип, който се нахвърля веднага на някоя нова книга. Обикновено не бих рискувала, защото повечето нашумели неща не ми харесват (например Вината в нашите звезди и въобще книгите на Джон Грийн, не са мой тип и не ми се четат, пък и длъжна ли съм да ми харесват?). Нещо нашумяло... сещам се само за Всичко, всичко, но я поисках чак след като видях трейлъра на филма и беше доста след като самата книга бе излязла.

9. Книга, която винаги те кара да плачеш?


Рядко ми се случва да ревна на някоя книга, в повечето случаи съм по-зла и от самия автор. Но както неведнъж съм казвала, беше ми гадно за Уил накрая на Принцеса с часовников механизъм, не исках да умира и заради това се разплаках накрая.


Тагът ми хареса и ми беше много приятно да го направя. Надявам се и на тези, които ще го направят също да им е! Ще тагна Юли, Paris love и Кая, но всеки, който иска може да го направи. Двечките снимки по-горе са от си лично мои, от Инстаграма ми - ЦЪК.

3 коментара:

  1. Благодаря много за тага. Тези дни със сигурност ще го направя :)

    ОтговорИзтриване
  2. Обяви някъде, че пишеш спойлери. Поне 5 от отговорите ти са такива. :(

    ОтговорИзтриване