събота, 30 септември 2017 г.

September Wrap Up


  Исках тикви, защото тази година за първи път ще видя истински Хелоуин. Любопитна съм и винаги ми е интересно да науча и видя нови неща. Предусещам как тази равносметка ще бъде страшно кратка както и следващите месеци може изобщо да няма такава. Сега съм в Абърдийн, Великобритания и трябва да свикна с толкова много неща... Особено климата, грр тук е винаги студено и имам чувството, че през цялата година е дълбока есен. А да не говорим колко е трудно да се адаптирам да говоря, виж сега четенето и писането е друго нещо, но говоренето... Знам какво и как да кажа, но по пътя до устата ми нещо се прецаква. Много кофти, но ще трябва да се адаптирам и уви, да се прежаля с четенето за неопределен период от време. 😭
  Както и да е, да премина към супер кратката си равносметка за месец септември (само две книги, пълна трагедия!). Направо не мога да повярвам, че откакто съм тук не съм прочела нито една книга! Боя се да започна, защото искам да чета и ще пренебрегна всичко останало. :/

1. Повелител на сенките - Касандра Клеър

Лейди Полунощ беше малко пасивна и нетолкова добра, но Повелител на сенките... леле, определено беше феноменална. Страшно много исках да я прочета преди да съм въвлечена във всички тези неща и съм толкова благодарна на издателство Ибис, че ми я изпратиха! Няма какво повече да кажа, ако сте чели Реликвите няма начин да не я прочетете! *thumbs up*

2. Игра на омраза - Сали Торн

Влюбих се в тази книга! Толкова сладка, очарователна, приятна... не, наистина ми е в top favourites! Голямо сладурче с прекрасна корица. Отново много благодаря за възможността, че я получих от Ибис, прекрасна селекция на книги! Игра на омраза е толкова забавна и няма начин да не ви плени от самото начало, гарантирам.

Само две... силно се надявам за напред поне една месечно да има(как ми паднаха стандартите, не е истина...).

Няма коментари:

Публикуване на коментар