неделя, 29 януари 2017 г.

The Book Community Tag


Добре, съвсем си зарязах блога. За януари имам само два поста, две ревюта и нищо друго. Просто им е страшно натоварено, не съм чела нищо и не ми се занимаваше с нищо. Ужасно начало на годината. А като гледам май цялата се очертава такава, но този период сега е отвратителен. И поне половината от моя месец(февруари) ще мине така, ъгх, отвратително. Много искам скоро да прочета нещо, но... не знам, толкова много неща имам за вършене, а и от тази седмица ставам втора смяна... свободното ми време е приблизително до абсолютната нула!
Реших да прекратя тази поредица от липси в блога си и да постна... нещо, каквото и да е. За щастие, бях тагната на няколко неща и смятам да върна блога си към живот. О и благодаря на Юли за тага!

1. Герои от две различни книги, които биха били страхотна двойка.

Честно казано не знам. Харесвам си двойките каквито са си и уважавам избора на авторите. Така де, когато аз пиша своите истории си избирам героите и двойките, авторите също. Пък и те са си създадени един за друг, няма смисъл да ги развалям.

2. Вземи броя букви от името си и напиши книгата, която отговаря на техния брой върху рафта. Прочел/а ли си тази книга? Ако да, какво мислиш за нея?

Ще избера рафта, за който се сещам понеже в момента не са пред мен и да.
Мелина = 6 и това е Елитът от Кийра Кас, втора книга от поредицата Изборът. Обичам Изборът, това е една от любимите ми поредици. Тя беше и една от първите, чрез които се запалих по четенето, така че ще пазя много хубав спомен за нея. Чела съм Елитът, разбира се. Помня, че по онова време се спойлвах за края на книгите и с това само се дразнех повече. Тогава прочетох Изборът и Елитът една след друга и после трябваше да чакам до септември за Единствената и беше много, много кофти.

3. Три любими поредици – защо ти харесват? Защо ги препоръчваш?

1. Реликвите на смъртните
2. Двор от рози и бодли
3. Братството на черния кинжал

Колкото и изкусително да бе да посоча повече поредици, успях да се въздържа. Харесвам всички свързани поредици с Реликвите, но ако ги изброях щях да мина бройката затова със заглавието Реликвите на смъртните аз обобщавам всички книги. Помня как Юли ме убеждаваше да ги прочета, а аз както винаги се инатях, но като прочетох съвсем първата... не съжалих, изобщо даже. Колебаех се между Стъкленият трон и Двор от рози и бодли, но аз наистина обожавам Двора и безапелационно дадох пет звезди и на двете книги, така че нямаше как да не избера нея. И накрая Братството, една моя много любима поредица, тя ми беше първата и много си я обичам.

4. Най-добрата книга, която прочете през изминалата година.

О, труден въпрос. Но настина, наистина много ми хареса Двор от мъгла и ярост. Направо ми се видя даже кратка и исках още. С огромно нетърпение очаквам и Court of Wings and Ruin(забравих как беше българското заглавие)!

5. Автор, чиято книга би купил/а без дори да си чел/а резюмето.

Сара Дж. Маас и не смятам, че бих съжалявала.

6. Любимо място за четене.

Обичам да чета на дивана, защото има облегалка, а аз обичам да си опирам гърба, иначе се прегърбвам, а после се схващам.

7. Любима книжна сцена – момент, който се е запечатал в съзнанието ти.

Ох, труден въпрос, но не защото не си спомням нищо, а напротив, спомням си твърде много. Помня сцени от Пробудена любов, които много ми харесват тъй като беше любимата ми книга от поредицата. Помня и от Реликвите... въобще има много сцени, които са ми са запечатали в съзнанието(де да се запечатваха така и уроците... :д). Не мога да посоча само един момент.

8. Любим книжен блогър

Честно казано не следя по такъв начин никой. Да, гледам единични публикации ако ме заинтригуват, но нямам фаворити. Просто ако ми хареса нещо го чета, а и нямам времето да следя толкова често определени блогъри(та самият ми блог замря, какво остава за други да гледам).

9. Любим книжен влогър

Не си падам по влогърството. Отнема ми повече време да слушам някой как говори пък и трябва да се съсредоточа да слушам... по-лесно ми е просто да си го прочета, а и ще стане много по-бързо, защото аз чета изключително бързо. Нещо просто влогърите не ме привличат и не одобрявам този начин на ревюта и т.н.

10. Любим книжен профил в инстаграм

О, обожавам този профил: Xenatine. Има уникални снимки и постоянно им се възхищавам, а и е изцяло книжен профил. Навярно следя и други профили(сигурна съм в това), но този ми се е набил на очи.

Кого да тагна... нямам идея кой го е правил и не искам да се повтарям. Така че просто всеки, който желае може да се чувства свободен да го направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар