събота, 31 октомври 2015 г.

Creatures Of The Night Book Tag


Тази снимка е от Дневниците на вампира, но накратко резюмира целия таг и затова избрах нея. Какъв по-идеален ден да пусна таг за създанията на нощта от Хелоуин? Благодаря на Юли за тага.

1. Вампири - Любимите ми вампири са от Братството на Черния кинжал. Харесвам особеностите на расата на Дж. Р. Уорд, а мъжки вампири са невероятно привлекателни.

2. Върколаци - Понеже наскоро четох за върколаци и ми хареса, Нощна сянка от Андреа Креймър. Това според мен са съвършените върколаци.

3. Зомбита - Не съм чела за зомбита, единствените, за които се сещам бяха в първата книга от Intertwined, защото главния герой имаше и способността да връща мъртвите, само че като зомбита и трябваше да ги убива след това.

4. Духове - Това наистина не си спомням да съм го чела някъде. Освен.. в Адски устройства Теса може да се преобрази във всекиго, дори вече умрял и това означава, че те са духове, но пък и в третата книга действително си имаше един дух, така че...

5. Вещици/магьосници/заклинатели - Истината е, че точно за вещици не съм чела, въпреки че ги харесвам. Единствените примери, които мога да дам са за Магнус Бейн и Евър Афтър Хай, където има вещици.

6. Феи - Спомням си, че една от книгите в Лордовете беше с феи и мисля, че е десетата, но трябва да проверя. ... Да, тази е, The Darkest Craving, където главната героиня и расата ѝ са феи.

7. Демони - Цялата поредица Lords of the Underworld е пълна с тях, защото воините са обсебени от най-различни демони от кутията на Пандора. Също демони има в Адски устройства.

8. Ангели - Точно за ангели съм чела не една книга. Най-подходящия пример - поредицата Angels of the Dark, която много харесвам.

9.Извънземни - Добре, може да съм чела за един куп други същества, но за извънземни не съм. Не ми харесват и не възнамерявам да чета научна фантастика, тя не ми е по вкуса.

10.Хора със свръхестествени способности - Скъпоценни камъни, Гондолата на времето, Intertwined, Загадъчни ухания... Има доста книги, в които някой герой просто има някакви способности, които не са уточнени точно какви са.

Тагвам: Ева, Briana Knows и Йоана.

Няма коментари:

Публикуване на коментар