четвъртък, 22 октомври 2015 г.

Медната ръкавица - Холи Блек и Касандра Клеър

  КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА „МАГИСТЕРИУМ“

Рейтинг:

  Когато си помисля, че не мога да бъда по-заинтригувана, се оказва точно обратното.
  Втора книга ми се стори дори още по-интересна. Завърших я толкова бързо, а не исках да свършва. Медната ръкавица е още по-вълнуваща от Железния изпит след като веднъж си чел за тези неща и са те пленили веднага. Наистина нямах търпение да я прочета, а сега дори по-заинтригувана да разбера какво ще се случи по-нататък.
  Корицата е хубава и интересна. Този път героите са повече, добавени са Пакостник и Джаспър. Така може би е било най-правилно, защото според мен те също ще се окажат доста значими герои. Много харесвам и илюстрациите преди всяка глава. Наистина са страхотни и много ми харесва да има някакви изображения в книгите.
  Втората книга от Магистериума разкрива много повече неща от предходната. След като Кал знае, че той е Врагът на смъртта се опитва да го скрие от всички. Медната година е на път да започне, но всичко се обърква. В началото смятах отношението на Алистър, баща му, за твърде лошо към Кал и че той ще постъпи твърде егоистично, но в края ми промени мнението и смятам, че за напред ще има по-голяма роля в поредицата и то положителна.
  Джаспър, никак не го харесвах, но в тази книга нещо ме накара да променя мнението си за него. Може би наистина не е толкова лош и заслужава да му се доверят. Според мен дори те четиримата са много добър отбор. А може би в следващите книги той ще стане част от техния екип, но това са само предположения, следващите книги все още не са написани, което ме навежда на мисълта, че трябва да чакам доста докато излязат в България, но се радвам, че издателство Егмонт реши да преведе тази уникална поредица!
  Постоянно си мисля дали Кал не може да оправи кракът си или наистина е късно за такива целебни магии. Ужасно е този негов недъг да му създава толкова голямо неудобство. Но неговата най-специалното у него е неговата същност.
  В първата книга бях много изненадана да разбера, че Аарън е макар. Това беше едно от двете най-неочаквани неща и е странно всички да се отнасят с него като с рядък предмет. От друга страна е логично, защото макарите са много малко и за тях е от огромно значение.
  Може би най-много очаквам в книгите да разбера повече за тяхното обучение, уроците им... Всичко е така вълнуващо и различно и това ме пленява. Обичам истории с елементите, защото са си класика във фентъзито. Тази поредица е едно от най-добрите фентъзи, които съм срещала. Авторките наистина са много добри и за пореден път се убедих, че Касандра Клеър е една от най-любимите ми авторки след като започнах да чета всички книги от Реликвите на смъртните.
  Наистина си заслужава да се прочете и ако някой гледа възрастовата граница, то тогава е твърде повърхностен. Не бива да се съди нещо толкова добро по тези косвени критерии. Най-важно е съдържанието, а то е страхотно!
  Благодаря на издателство Егмонт за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар