вторник, 28 юни 2016 г.

The Elemental Book Covers Tag

  Този месец съвсем не бях активна и до средата на Юли поне се очертава да е така, уви. Много ми е натоварено и съм страшно заета, а толкова книги си натрупах за четене и искам всичките да прочета... Реших да има поне един таг през месец Юни и този ми се стори интересен. Взех го от този блог: Fiction and Tea.


1. Намери книга с вода на корицата и книга със синьо на корицата.

За книга с вода на корицата винаги посочвам The Nymph King, но този път реших да разнообразя, защото се сетих, че има и друга, на която също има вода, а именно Лейди Полунощ. За синя корица избрах Изборът, защото не се сещам за нещо по-синьо и красиво от нея.



2. Намери книга с огън на корицата и книга с червено на корицата.

Колебаех се за огъня между няколко книги, но на Библиотекарите се вижда съвсем ясно пък и корицата е хубава. За червена обаче бях доста разколебана - можех да избирам между Рубиненочервено, Елитът, Среднощна корона.




 3. Намери книга с нещо свързано със земята на корицата и книга със зелено на корицата.

 Земя, най-малко любимият ми от четирите елемента. Оковите на миналото май ще свърши работа, защото се намира сред пустошта и има достатъчно земя на нея както и един крайно привлекателен мъж. За зелена корица просто реших да разнообразя като сложа нещо различно като Вечна любов.




 4. Намери книга с въздух на корицата и книга с бяло/сиво на корицата.
 Нищо не ми изглежда точно свързано с въздуха, но мисля, че в Последният олимпиец летящия пегас и Емпйър Стейт Билдинг са достатъчно красноречиви. Намерих бяла корица, сива нямам, но тази е прекрасна - Алена кралица.



 5. Намери книга със синьо, червено, зелено и бяло на корицата.
 

 Май това ще се окаже най-трудно, защото цветовете са доста различни и невинаги са комбинирани всичките. Ами според мен тук има от всичко, въпреки че синьото преобладава, но все пак съдържа всички четири цвята. Не се сещам за по-добър пример от Херцогинята куртизанка от книгите, които съм чела.



Тагвам: Юли,
Павлина, Nora и Yoanna M.

Няма коментари:

Публикуване на коментар