петък, 31 март 2017 г.

March Wrap Up



Най-сетне месец март свърши! Толкова да мразя този месец... просто изобщо не го понасям, какво има да му харесвам? И не, идването на пролетта за мен не е причина, защото нея също не харесвам. Колкото и да ми се иска, то се е видяло, че предстоящите месеци повече от 5 книги надали ще мога да прочета. Не знаех, че края на 12-ти клас може да е толкова непоносимо отвратителен. Всички даскали решиха да си придават важности и да ни дават „проекти“, защото ние си нямаме друга работа, нали? Омръзна ми и вече с нетърпение чакам април също да се изниже. Задълженията ми стават твърде много, аз съм прекалено уморена и края се не вижда, ох. Но все пак да пристъпя към основната цел на този пост.

1. How To Abduct a Highland Lord - Karen Hawkins

Самата идея зад тази книга е интересна. Да отвлечеш шотландски лорд, както гласи и заглавието, си звучи много интригуващо. И абсолютно отговаря на съдържанието. Review

2. To Scotland, With Love  - Karen Hawkins
Понеже харесах Грегор още от първата книга, той ми се стори доста интригуващ и имах доста високи очаквания към тази книга. Review

3. To Catch A Highlander - Karen Hawkins
 Книгата беше абсолютно в духа на поредицата, причината поради която ми допаднаха и реших да прочета тези книги. Review

4. Sleepless in Scotland - Karen Hawkins

Донякъде ми хареса, донякъде... имаше моменти, които не ми се понравиха. Review

5. The Laird Who Loved Me - Karen Hawkins

  О, определено беше много забавна. И Александър, и Кейтлин си намериха майстора. Review

Няма коментари:

Публикуване на коментар