понеделник, 8 май 2017 г.

First Date Book Tag


По-добре да имам някакви публикации, отколкото никакви, дори и да са два тага един след друг. Не че не искам да чета, но вече всичко ми е едно след друго - завършване, бал, матури... Вече ми се иска да прескоча май месец ама...
Благодаря на Юли за тага (който отново забавих, упс)!

1. The awkward first date – книгата не беше лоша, но искрата липсваше за теб.

Неутолимо желание, както си пише и във въпроса, не беше лоша, но не успя да ме грабне. Просто ми беше безлична и я прочетох по скоро по наложителност, отколкото от желание.


2. The cheap first date- книга, която не оправда очакванията ти.

Финалът на Нощна сянка - Кървава роза беше тотално разочароваща. Очаквах толкова много, а това бе разбито на пух и прах. Далеч не смятам, че това е „взривяваща се бомба“, по-скоро надут балон, чийто въздух си изпуснал. Това звучи много по-правдоподобно за впечатленията ми от тази книга. Тя просто издъхна накрая и почти ме накара да съжаля, че изобщо четох тази трилогия.

3. Well-prepared first date- книга, която е била по-добра от очакваното

Жестока любов. Последната книга, която прочетох. Като цяло не знаех нищо за нея, просто я получих и се чудех „ама какво ще е това, дали ще ми хареса, ама надали ще ми хареса...“ и като я прочетох се изненадах, че всъщност доста ми хареса. Определено това не го очаквах.


4. Hot but dumb- красива корица, не толкова добро съдържание

Определено е Тайни. Корицата е твърде хубава за този абсурд. Точната дума, която я описва е боклук. Така ме дразнеше от самото начало, не знам как я изтърпях до края и защо изобщо я дочетох. Тя не струваше ОТ КЪДЕТО И ДА Я погледнеш. Беше ми супер досадно оj това колко жалка, ЖАЛКА героиня е Хюма и ако можех, щях лично да я удуша, за да спре да е такова мекотело и да реве за всичко(и отново, наистина ВСИЧКО, което ме влудяваше на n-та степен)!



5. Blind date- книга, която си започнала без да знаеш нищо за нея

За да не се повтарям с Жестока любов пък и не беше мой избор, ще посоча Всичко, всичко. Е, добре де, видях трейлъра на филма и веднага реших, че я искам. Не знаех нищо друго, но това беше достатъчно да ме запали по нея. Наистина е уникална! Не мога да опиша колко прекрасно се чувствах след като я прочетох.

6. Speed dating- книга, която прочете много бързо

Когато имам желание и време мога и за един ден прочета една книга. Но да, спомням си идеалния пример. Започнах Двор от рози и бодли някъде по обяд или аз не помня и след няколко часа я бях приключила, но леле, влюбих се в нея! Почти същата история се повтори и с Двор от мъгла и ярост, обожавам тази поредица и тя ми е от най-любимите!



7. The Rebound - книгата, която прочете веднага след book hangover, което до някъде развали удоволствието от книгата.
 Не помня да съм имала нещо такова. На мен книгата просто си ми харесва и за мен не е причина да спра да чета или нещо такова. Мога да си продължа съвсем спокойно със следващата книга и пак да си харесвам тази. Е, може би след като прочетох първата от Последните целели, но там по-скоро ме хвана параноята. Беше си и едно такова есенно, мрачно и дъждовно навън, аз бях така вглъбена в книгата, че по едно време като я оставих и не знаех къде се намирам.

9. The perfect first date- книга, която беше перфектна.
 Не искам да се повтарям с Двора, може би ще прозвучи... не странно, а по-скоро необичайно, но пък аз много харесвам Граф Монте Кристо. За мен тя се доближава до съвършенството и страшно много ми харесва. Влюбих се в нея още докато я четях. Толкова е интригуваща и добре развита, Александър Дюма е сътворил нещо невероятно! Не само че е доста голяма, но и толкова добре изградена и всичко... Тя е любимата ми класика, със сигурност! Въпреки че и Клетниците не е за изхвърляне, но то е един друг тип четиво.

10. Humiliating first date- книга, която ми е неудобно да призная, че съм харесала/ неудобно ми е да я чета на публично място

 Определено ако трябва да обсъждам на публично място Красив негодник ще ми е малко (а може би много, защо да се лъжем) неловко, защото ще трябва да говоря ако не само, то предимно за едно нещо и ще стане доста сконфузваща ситуация.
Най-вече е неудобно да четеш книги със страшно провокативни корици, които просто казват на всички за какво четеш сякаш ти се надсмиват издавайки те. Определено си е неприятно.

Тагвам Елена и всеки, който желае да направи този таг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар