четвъртък, 4 май 2017 г.

Reader Confessions Book Tag


Бях тагната от Юли преди почти месец и просто не ми оставаше време да го направя. Не че искам да си зарязвам блога или да не чета, но това оставащо съвсем малко време до края ми излезе през носа. Никакво съобразяване от страна на учителите и никаква спирка! Омръзна ми, честно си го казвам, по-точно ми писна и искам вече да се водя официално завършила, защото иначе НЯМА да се спрат.

1. Някога наранявал/ла ли си собствената си книга?

Сещам се за няколко случая, но не бях аз виновната в случая. Сещам се за Завръщане на Острова на изгубените, да, признавам, че стоеше седмици на секцията до телевизора просто, защото съм си такава и не ми се занимаваше да ѝ намирам място. Не знам дали тогава е станало или когато реших да я преместя на гардероба си, но когато отново я взех отстрани на страниците се вижда как е имало нещо мокро до книгата и е останало като отпечакът и стои като хармоника (колкото и неприятно да е да си го призная)!
Иначе... наистина не мога да се сетя за други случаи. Не и точно да си наранявам книгата.

2. Наранявал/ла ли си някога заета назаем книга?

Не.

3. Колко време ти отнема да прочетеш една книга?

Зависи от дължината и от свободното ми време. Ако се отдам на четене и книгата е кратка - един ден. Средно два, защото обикновено не чета много кратки книги.

4. Книги, които не си завършила?

Има кои да посоча, като например Лявата ръка на Бога, Крал Артур, Паднали ангели, Сирената, Вестители, Прикачен, The Exception... Повечето само съм ги започвала и съм ги зарязала понеже или не са ме грабнали, или не съм могла да ги изтърпя.

5. Hype-нати или популярни книги, които не харесваш?

Освен “класическото“ 50 нюанса и След : В морските дълбини, Хари Потър, книгите на Сюзън Елизабет Филипс(опитах се да чета нейна книга, не можах да я издържа и 20 страници, може да харесвам романтики, но не всички ми допадат, а нейните определено не ми). Не предпочитам никой да се опитвам да ме убеждава в противно на моето мнение, защото не харесвам тези книги и то от много отдавна, така че няма смисъл. Не ми харесват, не са моят тип четиво и няма да ги прочета, затова няма смисъл да коментираме.

6. Класики, които не харесваш?

Портретът на Дориан Грей тотално ме разочарова, а Джейн Еър я мразя. Да, знам, че има хора, които я харесват(очевидно, щом е класика), но аз не мога да я понасям. Дразнеше ме през цялото време и се чудя защо изобщо съм си губела времето с нея както и с Шърли. Не знам коя от двете беше по-ужасна. Аз лично никога не бих ги препоръчала, и трите споменати.

7. Книги, които си купил/ла само заради интелектуалността им?

Не си падам по някакви супер дълбоки или нравоучителни книги, всичко, което си купувам е с целта да го прочета после. Не ги купувам с цел огромно познание, не си падам по такъв тип литература.

8. Книги, които не си върнал/ла?

Не, въпреки че аз книги от приятелите си не съм взимала, а от библиотеката също си ги връщам като съм взимала няколко пъти.


Тагвам Теди, Кристина и Теди. :д

Няма коментари:

Публикуване на коментар