сряда, 31 май 2017 г.

May Wrap Up


Тази година за мен май беше особен месец. Тази година завърших и имах балове, изпращане, матури... толкова много неща, но ето, че и те отминаха. В края на април бях в пълна мъгла относно предстоящото, а сега мисля, че някои моменти отминаха твърде бързо. Натоварения ми уикенд преди матурите с моя бал и изпращането, който ми се виждаше непонятно, а не усетих кога минаха и двата дни. Матурите, които, за щастие, отминаха и те. И бала, към който имах толкова... разнообразни очаквания(особено след като в последния момент го преместиха другаде, наистина имах доста очаквания).
Откъм книгите, май практически ми беше много слаб месец. Успях да прочета само две - една в началото и една в края. Не че не ми се искаше повече, но трябваше да се готвя за матури и уви, четенето остана настрана. Е, поне имам две ревюта.

1. Жестока любов - Колийн Хувър

Книгата, за която не знаех нищо и не очаквах толкова да ми хареса. Определено доста взех да експериментирам със себе си и в повечето случаи тези избори ми допадат. РЕВЮ

2. Без милост - Лекси Блейк

Исках тази книга и когато я получих преди още да съм попитала за нея, бях доста приятно изненадана. Но ми хареса, това е една съвременна романтика с неочаквано развитие. РЕВЮ



Няма коментари:

Публикуване на коментар