петък, 25 декември 2015 г.

12 Days Of Christmas Book Tag

 Днес е един от най-хубавите дни в годината и най-прекрасния възможен празник! Пожелавам на всички весела Коледа!

 ***

Видях този таг на английски и сметнах, че е много подходящ за празниците. 12-те дни на Коледа са християнски празник, начин за отбелязването на раждането на Исус. Те започват от 25 декември до 5 януари включително. А този книжен таг е съставен чрез песента със същото име и затова аз ще запазя оригиналните стихове без да ги превеждам.


1. A Partridge in a pear tree: Любима единична книга?

Като се замисля почти не съм чела такива - повечето са поредици, най-малкото трилогии. О, ами разбира се, че Граф Монте Кристо, обожавам я, тази ми е една от най-любимите книги!

2. Two Turtle Doves: Любима двойка/шипване?

Зейдист и Бела, обожавам ги!

3. Three French Hens: Любима трилогия?

100% Нощна сянка!

4. Four Calling Birds: Любимо измислено чудовище/създание?

Хм, чела съм за най-различни неща, но едни от най-предпочитаните ми създания си остават вампирите и любими са ми тези от Братството на Черния кинжал.

5. Five Golden Rings: Посочи 5 златни книги



6. Six Geese a Laying: Rotten egg: Коя е твоята най-нелюбима книга?

Две са - Джейн Еър и Шърли, наистина съжалявам, че ги прочетох, никак не ми харесаха.

7. Seven Swans a Swimming: Покажи книга с вода на корицата


 8. Eight Maids a Milking: Каква измислена храна би искал/а да опиташ?

От митологията знам, че амброзията е храната на боговете, значи искам да опитам това.

 9. Nine Ladies Dancing: Любим танц между двама герои?

О, беше в Среднощна корона между Селена и Каол. В първата половина на книгата все още всичко бе хубаво и съвършено, но все пак няма пълно щастие, нали така?
10. Ten Lords a Leaping: Любима адаптация на филм по книга?


Най-добрия филм по книга правен някога на една от най-невероятните поредици, които съм чела!

11. Eleven Pipers Piping: Любим саундтрак на адаптация на филм по книга?

Demi Lovato - Heart By Heart към Реликвите на смъртните. Обожавам тази песен, уникална е!

12. Twelve Drummers Drumming: Това е края на песента; кой е твоят любим край на книга?

Харесва ми как завърши Завещанието, беше прекрасна книга и бях много удовлетворена от завършека ѝ.

Тагвам: ЙоанаЮли и Илияна.
__________________
Merry Christmas!

Няма коментари:

Публикуване на коментар