вторник, 15 декември 2015 г.

50 Random Facts About Me

От доста отдавна се чудя дали да направя това. Видях го още преди известно време когато беше като че ли „на мода“. В крайна сметка реших да го направя като ще взаимствам някои въпроси от т.нар. 50 Facts About Me Tag, които са по-общи, но повечето аз ще си измисля, защото някои са твърде нелепи и не ми харесват.


1. Цялото ми име е Мелина, но предпочитам Мели. То идва от гръцката дума μέλι(мели) и означава мед.
2. На 17 съм.
3. Зодия Водолей.
4. Обожавам книгите.
5. Нямам братя или сестри, което ми харесва, защото предпочитам да съм си единствено дете. Живея с мама, сложно е за обяснение, но с две думи баща ми не присъства в живота ми.
6. Обичам котките, те са ми слабост.
7. Аз не просто обичам Ферари, аз обожавам тази марка автомобили, направо съм луда по тях! Само заради това реших да си купя книгата за Ферари от Райнер Шлегелмилх и Хартмут Лебринк.
8. Обожавам големите мегаполиси и съм силно привлечена от подобни места. Любимият ми град е Лондон и съм огромен почитател на този град.
9. Обичам котките още от малка.
10. Имала съм много котки през годините, точна бройка не мога да дам
11. Сега живея в Стара Загора, защото уча в езиковата гимназия с френски и английски.
12. Много харесвам чуждите езици и освен тези двата искам да науча испански и италиански.
13. Смятам да продължа образованието си в чужбина, но не съм решила каква специалност.
14. Нещата, които най-много ме влекат са писането, уеб дизайна и чуждите езици и се колебая в тези три насоки.
15. Занимавам се непрофесионално с уеб дизайн като правя дизайни и корица за своите собствени истории в alle.bg.
16. Освен това правя и трейлъри, защото ми е приятно.
17. Започнах да пиша най-напред фен фикшъни в началото на 2013, а понастоящем само тийн фикшъни.
https://melly-stories.alle.bg/
18. Фен фикшъните, които пиша са с любимата ми група One Direction.
19. Фаворитът ми е Хари Стайлс.
20. Много обичам книгите, въпреки че като по-малка нямах желание аз да ги чета.
21. Чета наистина бързо и стига да имам време мога да прочета и за един ден една книга, зависи и тя колко голяма ще е.
22. Любимият ми жанр е фентъзи.
23. Преди четях главно романтика и дори не си бях и представяла, че мога да се запаля толкова по фентъзито.
24.  Ако една книга ми привлече вниманието, ще я прочета независимо от жанра ѝ.
25. Имам права тъмно кестенява коса със средна дължина, но принципно я обичам с десетина-петнадесет сантиметра под раменете.
26. Очите ми са същия цвят като косата, но много ми се искаше да бяха сини.
27. Обичам да рисувам, но от доста отдавна не съм рисувала нищо.  
28. Най-вече се вдъхновявам като гледам някаква снимка и я рисувам. Това са две от най-добрите ми рисунки: 
На първата е Аксел Блейз от Иназума 11, а на втората е просто папагал.
29. Обичам анимета, например Иназума 11, от което се вдъхнових да нарисувам Аксел.
30. Като малка най-много обичах да гледам Звездни Рейнджъри, Ю Ги О, Барби и филмите с принцесите на Дисни. Иначе съм гледала Бакуган, Бен 10, Уинкс и много други.
31. Обожавам да правя DIY(Do it yourself) неща като картички, коледна украса(в предишното училище правех доста такива неща) и всичко друго, което би могло да се направи на ръка. Не че не мога да го купя, но е друго да си го направиш сам.
32. Имам три ръчно направени рамки за снимки - синя, розова и жълта като на всяка има по едно сърчице в ъглите(общо четири както следва - синя с жълти, розова със сини и жълта със сини). Синята е колаж с изгледи в Лондон, втората е с Хари Стайлс и третата - One Direction.
33. Също страшно си падам по World's Greatest Architecture 3D пъзели - имам Биг Бен, Тауър Бридж и Бурж Ал Араб.
34. Любимият ми цвят е синьо.
35. Аз съм голям инат. Мразя някой да ми казва какво да правя, по-скоро ще направя тъкмо обратното на казаното, защото съм инат.
36. Също мразя и да ми ограничават свободата.
37. Мразя змиите и имам офидиофобия(страх от змии).
38. Всъщност не харесвам повечето насекоми, всички земноводни и влечуги.
39. Когато говоря съм много лаконична в изказът си. Просто мразя да говоря „общи приказки“ или да разсъждавам над глупости. От тук се подразбира, че по философия(и всички производни на нея) съм кръгла нула.
40. Понякога съм голям непукист.
41. Имам доста нови книги, а тези, които искам да прочета и са в списъка ми са около 100. Тези са най-новите ми, въпреки че вече съм ги прочела.
42. Обожавам Коледа! Това е най-любимият ми празник ever, всичко е толкова хубаво, толкова... магическо.
43. Аз съм добър слушател. Изслушвам всеки, но ако това, което ми говорят изобщо не представлява интерес за мен просто ги игнорирам все едно са background.
44. Мога да игнорирам всичко и всички около себе си, буквално. Това става когато чета и когато се замисля(daydreaming).
45. Името ми е доста рядко срещано и поради това често учителите го бъркат. Наричали са ме Мелани, Мелиса... Както и още няколко коренно различни имена, които си нямам и представа от къде са им дошли на ума. В предишното ми училище са ме наричали Милена и ужасно се дразнех от това.
46. Обичам да слушам музика на слушалките докато пътувам.
47. Нося косата си на опашка, но не, защото ми харесва, а защото така ми е практично за училище, принципно си я харесвам пусната.
48. Не се доверявам лесно. Отнема ми време докато започна да се сприятеля с някого и накрая винаги запазвам нещо за себе си, затова винаги имам частица потайност у себе си.
49. Преди години исках да си правя кичури - първо руси, после червени, но всеки път размислях.
50. Имам чувство за хумор и обичам да се смея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар