неделя, 15 април 2018 г.

Кървава целувка - Дж. Р. Уорд

   КНИГА ПЪРВА ОТ „НАСЛЕДСТВОТО НА ЧЕРНИЯ КИНЖАЛ“

  Откакто си възобнових четенето на Братството и приключих с излезлите до момента книги от основната поредица се канех да започна с Наследството на черния кинжал. Може би бях мъничко скептично настроена, просто се чудех до колко ще бъде като Братството, дали ще е също толкова добра... Но най-сетне прочетох Кървава целувка и oh, my God, наистина беше добра!
  Още когато видях корицата на издателство Ибис и бях totally inlove! Понякога дори ми се иска да имам всяка една тяхна книга само заради уникалната корица, дори и да знам, че не искам да прочета книгата и не е мой тип. Кориците са твърде хубави, за да им устои човек!
  Харесва ми как започна Наследството - много е интригуващо и има всичко това, което обичам в тази поредица. Харесва ми как сюжетът е относно обучаващите се млади вампири в новата тренировъчна програма, но и също съдържа моменти с Братята и всички останали всъщност. Предполагам, че трябваше да прочета книгата в хронологическа последователност, т.е. след Сенките, защото така малко се обърках кое точно и в коя книга се беше случило, защото знам повече, от колкото се предполага за точно този момент, в който се развива книгата. Така че наистина, четете книгите в реда на издаването им, че става много объркващо да се връщаш назад като с ретроспекция. 
  Отне ми твърде много време според мен да прочета книгата, но наистина съм страшно заета покрай университета сега като наближава края на семестъра покрай всичките изпити и курсови работи. Как ми се иска да можех да чета за известно време... просто четене и нищо друго. Ето как си завиждам за пропиляното лято миналата година, толкова много време имах за това, а едно, че прочетох много малко книги и друго, че половината абсолютно съжалявам, че прочетох.
  Все още съм стъписана от това как започна самата книга. Бях доста шокирана да разбера какво точно ще представлява тренировъчната програма и какво всъщност Братята бяха подготвили за младите вампири, много от които изобщо не успяха да преминат този „подбор“. Ами както гласи една френска поговорка "à la guerre comme à la guerre" (на война като на война). Наистина дадоха най-доброто от себе си в тази нощ.
  Парадайз е кръвна дъщеря на Първия съветник на краля, както и част от най-елитното съсловие на глимерата, произхождаща от основаващо семейство(съжалявам ако съм неточна в превода си, чета на английски). Следователно задълженията ѝ са предопределени още от раждането: да стои вкъщи, да бъде красива, да върши някакви досадни домакински неща, които една аристократска лейди трябва да върши и разбира се, да ражда наследници. Да, това мисля, че обобщава ролята на жената във всеки един аристократичен свят. Обаче, тя не иска този живот за себе си. Наистина е нечестно да няма право на избор за своя живот. Но едно нещо е напълно вярно: Парадайз има много грижовен и добър баща, който е и достоен мъж. Мисля, че кралят има най-добрия съветник, който може да иска. Тренировъчната програма е нейният шанс за бягство, да прави нещо различно и нейно, нещо, което не се предполага да прави. И познайте какво, красавецът, който се появи в рецепцията ѝ тотално промени уравнението.
  Крейг е с обикновено потекло. Той не е от знатен произход и след като губи семейството си по време на нападението на лесърите, той няма нищо друго останало на този свят, затова тренировъчната програма е най-големият му и единствен шанс да направи нещо смислено с живота си. Това, което не очаква е да срещне привлекателната рецепционистка, която му даде формуляра и при това да се държи през цялото време. Когато смесиш чисто привличане и двама вампира резултатът е всичко друго, но не и безобиден. Особено когато и двамата копнеят един за друг и връзката им е неизбежна. Наистина харесвам това примитивно обвързване, това желание, така че знаеш, че точно този мъж/тази жена е единственият/та, той или тя е твоята половинка. И свързването във всеки един смисъл на думата... о, да, тази част най-много ми харесва.
  В Кървава целувка, освен новата сюжетна линия с новите герои, виждаме малко повече за Бъч и Мариса тъй като и не имат своите проблеми във връзката си, ами животът на обвързаните невинаги е розов. Те също имат и значителна роля в някои от събитията, засягайки работата на Мариса и Бъч като треньор в програмата.
  Като цяло съм наистина доволна от Кървава целувка. Съдържа абсолютно всичко като всяка една друга книга на Братството. Тази сюжетна линия с нови герои е доста интересна със сигурност. Дж. Р. Уорд отново привлича читателите със своя тъмен страстен свят на вампири. Много ме заинтригуваха и останалите герои, които са също толкова цялостно изградени като тези двамата и искам да прочета историите на всичките всъщност. Пейтън е доста забавен, интересно ми е каква ли ще бъде неговата книга. Как ми се иска да прочета  Blood Vow и Blood Fury, но ги нямам. Е, определено ще чакам с нетърпение това да се случи и да излязат още много книги!

Няма коментари:

Публикуване на коментар