събота, 31 март 2018 г.

Wrap Up - January, February, March


Реших да не правя повече месечни равносметки, защото не винаги съм много редовна и затова ще правя равносметка на всеки три месеца. Е, след първото тримесечие тази година мога да се похваля, че съм прочела 21 книги според Goodreads. Повечето нямат ревю в блога ми, защото са от поредицата Бен Хоуп, за която направих една друга публикация. Обожавам ги тия книги и през февруари и март прочетох всички от осмата нататък. Да, наистина не мога да им се наситя.

1. Споделени Тайни - Колин Хувър

Всъщност не ми допадна особено. Имам проблем с книгите на Хувър, просто не са мой тип.

2. Рафа: Моята история

Обожавам книгата на Рафаел Надал! Толкова е... откровена и прекрасна! Препоръчвам я на всеки тенис почитател, а и не само. Наистина си заслужава, остави ме с невероятно прекрасно впечатление и ме кара да се усмихвам всеки път щом се сетя за нея. Просто Рафа е един възхитителен човек!

3. Разплата - Лекси Блейк

Тази трилогия на Лекси Блейк е страшно интригуваща. Харесвам семейство Лолес, пък и аз съм върл привърженик на трилърите, така че...

4. Дяволската лейди - Джоана Шуп

Тази книга постави началото ми на серията от негативни ревюта. Като за начало се пренаситих от обикновени романтики и ще им дам пауза за сега. Ама и тази книга не си беше нищо особено и останах супер разочарована.

5. Сенките - Дж. Р. Уорд

Минаха към две години откакто прочетох предходната книга на Братството и най-сетне се върнах към тази поредица. Беше ми домъчняло и отдавна се канех да си я продължа и най-сетне го направих.

6. Звярът - Дж. Р. Уорд

Изненадах се, че тази книга ми хареса толкова. Точно този сюжет не очаквах, че ще е точно мой тип, но се оказа нещо съвсем различно.

-----------
Нямам направено ревю на български, но ако трябва да съм честна прочетох и петнадесетата книга The Chosen като и без това си чета на английски, а е излязла и аз я имах. Нямам търпение за следващите и съм и любопитна издателство Ибис какви ли прекрасни корици ще направи!

7. Брилянтните - Маркъс Сейки

Уау, тази книга е брилянтна! Страшно много ми хареса, много интересен трилър. Издателство Ибис отново проявиха отличен вкус с избора си на книги. Харесват ми книгите, които издават - в 90% от случаите са точно мой тип.

8. Нокът - Джули Кагава

Отвратителна книга. Възмущавам се на себе си, че си изгубих времето с това нещо. Толкова нелепа и глупаво написана, че още ме е яд задето я прочетох.

9. Произход - Дан Браун

Очаквах доста повече от автор от такава величина като Дан Браун. Тази книга беше доста слаба в сравнение с останалите и ми бледнееше отвсякъде. Надявам се ако има следваща в поредицата за Робърт Лангдън да е по-добра от тази.

10. Кулата на зората - Сара Дж. Маас

Почти забравих, че съм прочела тази книга. Мисля, че е една от любимите ми в тази поредица. Страшно много ми хареса. Разбира се, четох я на английски. Нямам търпение в края на годината като излезе и последната, ще си направя хубав коледен подарък.

Десет ревюта от общо 21-а прочетени книги. Малко е объркано, няколко от тези книги съм прочела в края на 2017-а явно и бройката е останала там, но за тази година със сигурност имам 21. Е, дванадесет от тях са от поредицата Бен Хоуп (докато чаках да пристигне 8-мата книга прочетох трите новели, защото не можех да се сдържа повече и исках нещо с Бен Хоуп). Ами двадесетина книги за три месеца не е перфектния резултат, знам, че мога и по-добре, но определено това не е единственото, което върша. През декември миналата година смятах да правя публикация относно четенето ми и университета, но я отложих и така и не съм я довършила, някой заинтригуван да го направя? Обещавам, че ако го, ще разкажа повечко как е във Великобритания. 😊

2 коментара:

  1. Прочела си страхотни книги :) От избронете съм чела единствено Брилянтните и страшно много го ми хареса , а по отношение на книгите на К.Хувър ..чела съм ги почти всичките, а в момента съм на Девети ноември и определено е страхотна , препоръчвам я :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не смятам, че всички книги са страхотни, както писах и в поста си. А аз книга на Хувър повече няма да чета, не ми харесват и няма смисъл да се насилвам да го правя. От изброените любими са ми тези с Бен Хоуп, Кулата, Рафа и Братството.❤️ Нямам много време да чета, но се старая да прочета поне това, което искам. :)

      Изтриване