сряда, 6 май 2015 г.

Bookshelf Scavenger Hunt Tag

Yuli Atta ме тагна да направя този таг, а аз нарочно изчаках, за да мога да се прибера и да снимам книгите си. Просто уча в друг град, сложно е...

И така, самия таг е много лесен- има списък с неща, които трябва да намерите в библиотеките си или където и да държите книгите си и да ги покажете и колкото повече намерите, толкова по-добре. Ето го и списъка:



  • Намери име на автор или книга със З в него.
  • Намери класика.
  • Намери книга с ключ на нея.
  • Намери нещо на рафта си, което не е книга.
  • Намери най-старата книга на рафта си.
  • Намери книга с момиче на корицата (или жена).
  • Намери книга с момче на корицата (или мъж).
  • Намери книга, която има животно на нея.
  • Намери книга с мъжки главен герой.
  • Намери книга само с думи на нея.
  • Намери книга с картинки вътре.
  • Намери книга със златни букви.
  • Намери дневник- истински или фалшив.
  • Намери книга, написана от някой с често срещано име (като Смит).
  • Намери книга, която има близък кадър на нещо.
  • Намери книга на рафта си, която е написана в най-ранният период от време, която имаш.
  • Намери книга с твърди корици с подвързия.
  • Намери синьо-зелена книга.
  • Намери книга със звезди.
  • Намери книга, която не е YA.
  • Намери най-дебелата книга, която имаш.
  • Намери най-тънката.
  • Намери книга с много гледни точки.
  • Намери блестяща книга/ лъскава
  • Намери книга с цветя.

Начало:


 Намери име на автор или книга със З в него.


 Намери класика.

Имаме доста стари класически книги, но аз обожавам тези на Виктор Юго!

 Намери книга с ключ на нея.

 Прерових цялата си библиотека и не намерих такава, но затова пък се сетих, че имам гривна с разни орнаменти по нея и я снимах върху една от книгите си.

Намери нещо на рафта си, което не е книга.

Тази част от секцията е само с моите книги и тук е моят морски кът. Обожавам всички морски неща и освен тях имам и още куп миди и раковини на друго място.

Намери най-старата книга на рафта си.

Нямам представа кога е взимана въобще, но като я гледам си е доста старичка.

Намери книга с момиче на корицата (или жена).


Намери книга с момче на корицата (или мъж).


Намери книга, която има животно на нея.

Претърсих всичко и за това, но не намерих никоя и затова ще споделя една корица от нета, все пак е с върколаци и това влиза в категорията "животни".

Намери книга с мъжки главен герой.

За по-добър пример от това не се сещам.

Намери книга само с думи на нея.

Нямам друга само с думи, както и не съм си я купувала аз, подарък ми е.

Намери книга с картинки вътре.

За по-добър пример не се сещам, цялата е илюстрована и има всякакви стихчета и приказки.

Намери книга със златни букви.

Това по края и всички без черните надписи са златисти.

Намери дневник- истински или фалшив.

Бях си направила дневник от една тетрадка. Рисунките са правени когато съм била на 10.
Намери книга, написана от някой с често срещано име (като Смит).

Често срещано име е Джон Грийн, но аз не харесвам нито една негова книга, просто.. не са мой стил, а и не съм длъжна да съм част от цялото, нали? Предпочитам да споделя тази, така и така съм я снимала, а и Кийра Кас също е известна, ще правят филм по нейната поредица Изборът.


Намери книга, която има близък кадър на нещо.


Намери книга на рафта си, която е написана в най-ранният период от време, която имаш.

Нямам представа кога са написани повечето от класическите ни книги, имаме на автори като Емил Зола, Пол Верн и т.н., но аз предпочетох тази, тук е първата част на Клетниците и навярно е доста стара.

Намери книга с твърди корици с подвързия.

Предната бе такава, но много исках да споделя тази. Тя ми бе подарък и ми е най-луксозната от всички. С много твърди корици, както и листи, илюстрована и страшно красиво направена.
А покрай всички листи са "позлатени". Отвътре е истински разкош и е истинска радост за душата на библиофила.

Намери синьо-зелена книга.


Намери книга със звезди.

Тази все още я нямам, защото направих малоумната грешка да си взема третата от общо трите книги от този тип. Нормално се започва от първата, но..

Намери книга, която не е YA.

Ами освен детска книжка, други нямам. Избрах тази, но имам и още много.

Намери най-дебелата книга, която имаш.

Втората част на Клетниците си спечели титлата. Имам и други от по 700 и нещо страници, но тази е 800+.

Намери най-тънката.

Не съм я чела нито веднъж, нито която и да било от Златната колекция на XX век, но размерът й ме изуми. Тя е не повече от 120 странички и мисля, че си личи колко е тъничка.

Намери книга с много гледни точки.

Не се сетих за друга, но тази май отговаря на условието.

Намери блестяща/лъскава книга

Не знам до колко е искряща и блестяща(само птиците и надписите са), но самата корица е много красива според мен.

Намери книга с цветя.

Да игнорираме факта, че тези книги са на мама, просто не намерих други, явно не съм човек, който си пада по цветя.

Мисля, че няма кой да тагна, защото тези, които бих, са тагнати от Юли. Беше забавно да си прегледам всичките книги и да разместя всичко възможно по секцията, за да се добера до тях. Да речем, че във всяко място е нещо като на четвъртия въпрос и си отворих маалко работа, но пак бе забавно. :) Всеки, който желае да направи този таг, да се смята за тагнат!

Няма коментари:

Публикуване на коментар