неделя, 9 август 2015 г.

Unraveled - Gena Showalter

 КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА „INTERTWINED“

Рейтинг:

  Във втората книга, Unraveled, той е с една душа по-малко - тази, която може да пътува във времето, но въпреки това не губи нейната способност може би, защото го е правил достатъчно много пъти, за да го направи и сам. Това стана на края на първата книга и тогава чак успяха да разберат как могат да ги освободят от него, защото той ги е погълнал при раждането си. През цялото време бях в доста голяма дилема, защото от трите излезли до момента книги от поредицата тази ми хареса най-малко. Първоначално си мислех, че Ейдън и Мери-Ан ще бъдат заедно като гаджета, но явно бях в грешка, защото действително той си пасва повече с Виктория, от колкото с нея. Затова пък Мери-Ан е с Райли, който има невероятни зелени очи.
  За сметка на това тази корица ми харесва, защото може би е синя и то в нюанси, които харесвам. Предишната беше по-скучна някак, а тази изглежда доста добре.
  Не съм много изчерпателна относно книгата, но знам, че не ми хареса особено, защото очакванията ми бяха далеч по-различни от действителността. Мислех си, че тази поредица ще бъде много интересна и ще я следя с огромно нетърпение, но тази втора книга почти уби всичките ми желания и очаквания. А и тук вампирите са представени по ужасно..тъп начин. Дори смятам, че в Дневниците на вампира са стотици пъти по-добре от тези. Просто всичко се оказа една заплетена драма, която ме разочарова напълно.
  Ако трябва да препоръчвам някоя книга то определено тази не би била някоя от тях и даже се чудя как ѝ дадох цели три звезди!

Няма коментари:

Публикуване на коментар