събота, 8 август 2015 г.

My Rating Scale

Видях това в няколко чужди(имам предвид английски) блога и ми стана интересно, както и в Goodreads де, и реших и аз да взаимствам от там и да си направя собствена система на рейтинг. Първо мислех да е само с 5 звезди като в Goodreads, но прецених, че пет не ме устройва като число и предпочетох да има половинки.

 Ето каква е тази Система на рейтинг:

Забележка: От 3-звезди нагоре е положителния рейтинг, а по-надолу от три - отрицателния. Тройката е нещо по средата - нито лоша, нито добра.


Не ми хареса, беше наистина ужасна.  - Най-ниската възможна оценка, малко грубо наистина, но трябва изобщо нищичко да не ми е харесало, за да я дам, в което се съмнявам, но я има.

 Лоша. - Не ми харесва и не си е струвала четенето. Определено не се препоръчва.

Горе-долу. - Не чак толкова ужасна, но и не си заслужава четенето. Не бих я препоръчала.

 На кантар. - Може да е имало някои неща, които да са ми харесали, но не е успяла да ми привлече напълно вниманието.

 Неутрална. - Не я обичам, но и не я мразя. Просто е имало някои неща, които на мен не ми харесват, но не значи, че не е добра.

 Добра. - Не е лоша, значи се препоръчва. Харесала ми е, но е имало нещо, което не ми е допаднало съвсем.

 Много добра. - Наистина ми е харесала и ми е било приятно да я прочета. Определено се препоръчва.

 Чудесна. - Много ми е харесала и си заслужава да се прочете. Силно я препоръчвам.

Невероятна. - Обожавам я и дори бих я препрочела отново ако препрочитах книги. Несъмнено я препоръчвам.

Не знам дали си личи, но аз не давам пресилени оценки, не обичам нито да надценявам, нито да подценявам. Всичко ми е в умерени граници докато някъде може да срещнете оценки от рода на перфектна и други. Смятам, че моите оценки са достатъчно обективни и напълно приемливи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар