понеделник, 24 август 2015 г.

Mid-Year Book Freak Out Tag

Този таг го видях от Юли и ми се стори интересен, затова реших да го направя.

Трябваше да направя този таг през Юли, но едно, че го видях късно и друго, че този месец не съм чела кой знае какво и не исках да го правя, защото преди това не съм имала никакви ревюта за Август. Вече съвсем на края на месеца и далеч не средата на годината, но все пак ето го тага.

1. Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2015

Не е една, но без съмнение най-напред е Граф Монте Кристо, а после Железния изпит(наистина е интересна, между другото),  Клетниците и др.

2. Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2015

Кралят от Дж. Р. Уорд.


3. Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си 

Дали са новоиздадени не знам, но възнамерявам да чета Реликвите на смъртните + всички свързани, а и също искам да чета други книги, които предстои да излязат тази година.

4. Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината

Книгата с новели на „Изборът“, Най-грозната на света и Медната ръкавица.


5. Най – голямо разочарование

Изключително разочарована бях от  Shirley, Jane Eyre и Intertwined(и трите книги), както и 'Нещата, на които не ни учат в училище'.

6. Най – голяма изненада

Не очаквах, че Граф Монте Кристо ще се превърне в една от най-любимите ми книги. Също не бях подозирала, че ще чета Железния изпит и че така ще ми хареса та да искам да прочета цялата поредица. И накрая, но не на последно място бях изненадана, че ще има следващи книги от Изборът и то не за Америка.

7. Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб) 

Касандра Клеър се оказа страхотен автор. Също и още много други, но не ми се изброяват всички.

8. Нов герой, по когото си падаш 

Ох, то един ли е? Много харесвам Зачарел от Angels of the Dark, Дариъс от Atlantis и Мадъкс от Lords of the Underworld.

9. Най – нов любим герой

Хм, Асейл(Братството); Рейвън Куин(Евър Афтър Хай); Калъм, Аарън и Тамара (Магистериум) и други.

10. Книга, която те е разплакала 

Не плача на книги, но завършекът на Клетниците почти ме докара до това състояние.

11. Книга, която те е зарадвала

Общо взето всички, които имам.

12. Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година 

Нещо не гледам много филми, а и не ми допадат особено филмите по книги, защото сюжета никога не отговаря на 100% и някои изменения не ми допадат. Всъщност гледах тези от трилогията Скъпоценни камъни - Рубиненочервено и Сапфиреносиньо.

13. Любимо ревю, което си написал/а досега през годината 

Аз обожавам ревюто си за Граф Монте Кристо.

14. Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а) 

Всъщност само втората, но в момента разполагам само със снимка на тези двете. Не че първата е грозна, но.. да речем, че тоя с маската не е най-красивото нещо на света.


15. Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината 

Медната ръкавица, Най-грозната на света, И заживели щастливо(книгата с новели на Изборът ако правилно се сещам за името), Реликвите на смъртните + всички свързани с нея. Май са това ако впоследствие не реша да чета още някоя друга или други, което е много вероятно.

Знам, че правя този таг с огромно закъснение и навярно повечето са го правили ако са искали, разбира се. Така че няма кого другиго да виня освен себе си за невероятното си закъснение, отново. Така че да тагвам посред нищото просто не ми се вижда логично. Просто ако някой желае да го направи да се смята за тагнат от мен, защото аз няма да отбелязвам никого този път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар