петък, 28 август 2015 г.

Summer Lovin' Book Tag

Видях, че съм тагната от Юли, за което благодаря, и поне този път ще направя тага сравнително по-рано - само след около десетина дни, а не месец! Да, голяма ирония, но пак е нещо, значи напредвам.

1. Начало на лятото: Изберете книга с грабващо вниманието първо изречение

Колебаех се между две книги, но избрах от тази - The Darkest Night(Lords of the Underworld): Every night death came, slowly, painfully, and every morning Maddox awoke in bed, knowing he'd have to die again later.

 2. Твърде горещо за навън: Изберете книга за един ден у дома

Книгата на легендите, възможно е да се прочете дори по-малко за ден, а е и приятно четиво.

3. Лятно пътешествие: Изберете книга за из път

Зависи от пътуването, но помня, че за из път съм си взимала все книги от Изборът, какво пък?

4. Студен чай: Изберете книга със студена среда

 Помня, че в Железния изпит имаше многобройни тунели в Магистериума и навън бе ледено, значи става.

5. Неприятно слънчево изгаряне: Изберете книга, която никак не сте харесали, четена през тази година

Даже две мога да кажа, които ги прочетох само, защото са на английски и ми бяха подарък(при това ужасен подарък!): Jane Eyre и Shirley.

6. Парливо четиво: Препоръчайте една от своите любими книги

Само една? ЕДИНСТВЕНА? Този път и аз ще взема да се съобразя с въпроса и да напиша наистина само една книга. Ще препоръчам тази, която прочетох последно Облакът на смъртта.

Тагвам: Йоана, Ева и Ники. Както и извинявам се ако вече сте тагнати, защото аз го правя с известно закъснение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар