събота, 15 август 2015 г.

The vampire's bride - Gena Showalter

 КНИГА ЧЕТВЪРТА ОТ ПОРЕДИЦАТА „ATLANTIS“

Рейтинг:

  Мъжът на корицата - далеч от представите ми за сексапилен крал на вампирите. Аз си го представях по свой прототип, който е доста по-секси от този и има определено по-дълга коса. Той има сини очи и доста светла руса коса, всъщност бяла. Беше ми странно да си го представя с тази прекалено светла коса, но се постарах да го направя. Фона обаче ми напомня за втората книга, която не ми е особено по вкуса и никак не ми допада това сходство.
  Лейъл(не съм много сигурна дали това е правилното, оригиналът е този: Layel) е темпераментен, жесток и жаден за кръв и най-вече отмъщение. Влюбването му в амазонката(да, има дори амазонки) Дилайла(доста екзотично име, ката цялата поредица, според мен това прилагателно я описва най-добре) е неочаквана, поне за него, и е изпълнена с доста премеждия. Точно, защото той е напълно лош и антипод на предишните герои ми харесва толкова много. Аз обичам лошите момчета, те са ми в кръвта. Цялата книга се върти около безсмислената, поне за мен, игра на боговете. О да, забравих да спомена, че тук отново е включена гръцката митология и ми даде напълно да се убедя, че авторката харесва митологията и това е втората поредица, в която я включва. Но пък без тази "игра" едва ли щяха да се срещнат, а още по-малко влюбят. Дилайла има лилави очи, което е яко, но синя коса, което колкото и да се мъчех да си представя се проваляше всеки път, защото не можех и все още не мога да го възприема. Защо пък точно синя? Твърде е..неестествено, поне за мен. Но като изключим този дребен детайл всичко си бе напълно идеално и нямаше как да не ми допадне.
  Книгата е много хубава и наистина я препоръчвам. Просто трябва да се проследи цялата история на Лейъл, който е преживял толкова много и най-сетне заслужава да открие щастието с друга жена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар