петък, 14 август 2015 г.

The Nymph king - Gena Showalter

 КНИГА ТРЕТА ОТ ПОРЕДИЦАТА „ATLANTIS“

Рейтинг:

  Определено най-сексапилната корица(не че първата е лоша, просто не обичам зеленото или втората, просто не са ми по вкуса). Комбинация от секси мъж и вода, какво по-хубаво от това? От самото заглавие се подразбира, че тук се говори за нимфи. И по-специално техния крал.
  Колкото до Дариъс, той също е крал, но на драконите. Почти всички раси си имат крал или кралица и те са отделни и независими едни от други. Валериън е възможно най-сексапилния от всички мъжки нимфи, а тяхната раса се слави с това, че никоя жена не може да им устои. В обсег на нимфа, тя изпитва неконтролируемо сексуално желание. Това важи и за женските нимфи, но тук те не са фактор. А сексът е като жизненоважно за тяхното оцеляване, а и изворът им на сила. Никой не може да устои на нимфа, освен може би Шей. Тази героиня е толкова твърдоглава, че просто надминава дори и мен, а аз имам наистина ненадминат инат, пък и щом дори мен подразни, значи си е наистина доста.
  През цялото време бях много заинтригувана от това четиво и накрая направо ми стана жал за нимфите, защото те никога не са имали тяхно си място, истински дом и да ги изгонят от този дворец ми стана мъчно. Те определено заслужават да си имат място, което да нарекат свое. Всъщност те дори не ламтяха за портала или нещо друго, а да си имат дом. Справедливо ли е да бъдат изгонени в такъв случай?
  Много хубава и интересна, определено се препоръчва.

Няма коментари:

Публикуване на коментар