вторник, 29 септември 2015 г.

Chocolate Book Tag

Видях този таг в един английски сайт и ми се стори интересен. Всъщност малко ми напомни за този с кафето заради тези различни видове шоколад. Ами да започваме.


1) Тъмен шоколад - книга, която обхваща мрачна тематика

Хм, този въпрос ми напомня за Lords of the Underworld от Джина Шоуолтър. Дванадесет безсмъртни воини, които са прокълнати да носят в себе си демоните от кутията на Пандора. Всеки от тях е обречен да притежава демон като за всеки си има и още ощетения в зависимост от това какъв демон притежава. Например първата книга - Мадъкс е прокълнат да умира всяка нощ по един и същ начин като на сутринта се съживява, за да може в полунощ да се изправи срещу същото. Определено Джина е типът авторка, която умее да пише тези неща.

2) Бял шоколад - Любимото ти безгрижно/хумористично четиво

Не съм от типа хора, който чете забавни книги или в този жанр на драмата. Някак не си падам по такива и не съм сигурна кое четиво бих определила като такова. Може би Дневниците на мис Миранда Чийвър и Какво се случи в Лондон. И двете са страшно забавни и са много леки четива.

3) Млечен шоколад - Книга с много истерия, която си умираш да прочетеш

Всъщност аз не си падам особено по книги, по които има голяма истерия и са много популярни. В повечето случаи или не са мой тип, или не ми харесват. Не знам колко много са популярни, мисля че доста, но аз си умирам да прочета цялата поредица на Реликвите на смъртните! Вече прочетох предисторията Адски устройства и интересът ми е изцяло грабнат и се надявам скоро да мога да ги прочета.

4) Шоколад с карамелен пълнеж - Книга, която те накара да се чувстваш сантиментално в средата докато я четеше

 Тук е за някоя тъжна романтика навярно. Май единствената, която съм чела е Незабравима разходка, защото не си падам по сладникавите любовни романи. Преди повече четях романтика, но вече много рядко се случва да чета книга в този жанр.

5) Кит Кат - Книга, която те е изненадала в последно време

Наскоро прочетох Гондолата на времето, която се каза една от най-заинтригуващите книги, които съм чела. Изключвайки невероятната ѝ корица, тя се оказа в пъти по-интересна от колкото очаквах. Четох я с огромен интерес и дори нямам търпение за следваща книга от трилогията!

6) Сникърс - Книга, по която си луда

Е, чак луда не съм, но метафорично казано де. Много харесвам поредицата Изборът, Братството на Черния кинжал, а вече и Реликвите на смъртните. Отделни книги.. почти съм луда по Граф Монте Кристо, обожавам тази книга!

7) Горещ шоколад със сметана и маршмелоу - Книга, към която се обръщаш за утеха

Ако препрочитах книги, разбира се, което не правя. Ако обаче препрочитах, специално за утеха бих препрочела Гондолата на времето, трилогията Скъпоценни камъни(все още нямам трета книга, но броя и нея) както и Адски устройства.

Тагвам: Юли, Йоана и Ева.
Този път реших да се огранича до трима души, защото така е по-добре, понеже на предходния си таг.. меко казано попрекалих.

Няма коментари:

Публикуване на коментар