сряда, 30 септември 2015 г.

September Wrap Up


Ето че пак се започна с училище, най-гадното време от годината. Прочетох доста малко книги - само седем, но ако го сравня с август са доста, защото тогава четох единствено Шерлок Холмс. Поне най-сетне започнах да излизам от своята, да я наречем, летаргия. Повече от месец ме бе налегнал такъв мързел, че нямах желание дори да чета(значи наистина ще е било доста щом дори за това да нямам желание)! Този път имам всичките си прочетени книги в книжен вариант.

1. Рубиненочервено

Честно казано една от любимите ми книги. Трилогията е изключително интересна и ме грабна веднага, ала най-напред ме грабна невероятната корица, разбира се.
РЕВЮ

2. Сапфиреносиньо

Това е втората книга от трилогията "Скъпоценни камъни", а ревюто е ТУК.

3. Гондолата на времето

Една изключително интересна и заинтригуваща книга. Оказа се дори повече от колкото предполагах и сега съм огромен почитател на поредицата.
РЕВЮ

4. Ангел с часовников механизъм

Първа книга от "Адски устройства", която ме запали по цялата трилогия. Все още си я спомням добре и я харесвам точно толкова, колкото и докато я четох. Това е една от най-уникалните книги, които съм чела и наистина я препоръчвам.
РЕВЮ

5. Принц с часовников механизъм

Втора книга от трилогията, може би най-малко любима ми от трите, но не защото не е хубава, а поради други причини. Ревюто й е ТУК.

6. Принцеса с часовников механизъм

Трета и последна книга от трилогията. Тя ми бе най-интересна и я четох с огромно удоволствие.
РЕВЮ

7. Вечна любов

Втора книга от поредицата "Братството на черния кинжал". Наистина много хубава и цялата поредица си заслужава да се прочете.
РЕВЮ

В момента не чета нищо, за сега, но възнамерявам скоро да започна след като приключа с написването на последната си история. Най-вероятно в близката една седмица няма да има никакви ревюта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар