събота, 12 септември 2015 г.

Seven Heavenly Virtues Tag

Седемте небесни добродетели


1. Щедрост
Коя е най-скъпата книга, която си подарявал(а)?

 Хм, до колкото си спомням, понеже моите приятелки не са от най-големите почитатели на книгите и съм подарявала малко книги, най-скъпата е 13 лв, май.

2. Прошка
Кой автор има книги, които харесваш и не харесваш, но го харесваш въпреки това?

В момента се сещам за Intertwined(и трите книги в поредицата), които не ми харесват особено, но пък харесвам други поредици от същата авторка. Независимо от това дали харесвам някои нейни книги или не, аз продължавам да харесвам Джина Шоуолтър.

3. Въздържание
Коя книга харесваш умерено(харесва ти, но е в умерени граници)?

Повечето книги, които съм чела са така. Малко са тези, които наистина много харесвам. За пример мога да дам повечето от Лордовете или някоя друга поредица.

4. Усърдие
Коя книга си нямал(а) търпение да прочетеш?

Нямах търпение да прочета Единствената, защото тъкмо бях завършила другите две от поредицата и трябваше да чакам цели два месеца докато излезе третата!

5. Скромност
За коя книга говориш най-малко с цел да не привличаш вниманието върху себе си?

Хм, определено не бих говорила за Джейн Еър и Шърли, въпреки че се водят класики. Специално с тях не бих тръгнала да се хваля за нищо на света!

6. Целомъдрие
Какви вътрешни качества според теб са най-важни в мъжки или женски персонаж?

Харесвам упоритостта, все пак без нея как един герой ще преследва целта си? Също и чувството за хумор, мистериозността, откровеността и смелостта. Като цяло е това най-вече.

7. Доброта
Коя книга би искала да получиш, но не би поискал(а) поради някаква причина?

Хм, сега не се сещам за конкретен пример, но всъщност много бих искала някоя поредица, ала не бих я поискала цялата, защото със сигурност ще е не малко скъпа, а нашите и без това не ми дават пари за книги(аз си ги купувам от собствените си пари)...

Тагвам:

Юли, Йоана, Илияна, Ева, Ники, Jeina и Кая, Briana Knows, също и Памела Петкова и Павлина Гранчарова надявам се нямате нищо против, че ви тагвам. Всъщност този таг си го измислих аз след като се вдъхнових от Седемте смъртни гряха(ТАГ). Иначе всеки, който желае да направи тага може да се смята за тагнат. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар