неделя, 27 август 2017 г.

Може ли да се срещнем отново? - Алисън Морган

  Определено бях доста изненадана с тази книга, преди да я получа не я бях видяла още и изобщо не знаех за какво става въпрос. И не очаквах толкова да ми харесва.
  Тази корица е невероятна! Толкова е сладка и изпълнена с лято! Радва ме само като я гледам и какви хубави три звездички, това със заглавието прилича на емблема на хотел и звездите още повече допълват това впечатление. Едновременно е запазена оригиналната идея, но е толкова по-красиво!
  Бри Какстън е собственичка на агенция за запознаства и се радва на небивал успех. Тя е ненадмината в работата си на сватовница и сякаш успява да намери и събере идеалните половинки. На път е и дебютната ѝ книга и това се очаква да бъде апогеят в кариерата ѝ. Всичко това с издаването на книгата, предварителните интервюта и всичко... това ми напомни колко силно бих искала един ден и аз да имам издадена своя книга! Целият този път е напрегващо вълнуващ, но като се прибавят и серията от лъжи по принуда... е, животът на Бри наистина се обърква с краката нагоре. Аз лично смятам, че бившият ѝ е отговорен за повечето неща (може би крайно, но факт). Да я зареже точно когато има най-голяма нужда от човек до себе си, за да я покаже в най-добрата ѝ светлина... но пък е красавец, спор няма. Двамата имат дълга и улегнала връзка, само като се замислиш какво би било ако не беше скъсал с нея, тя изобщо нямаше да намери любовта на живота си.
  Никсън е от типа герои, които много харесвам - ходещо секси парче, който е и абсолютно уверен в себе си таящ тази приятна доза мистериозност. Плюс изумителни сини очи, които са един много прекрасен бонус. Той е част от така наречения „2% неуспех на Бри“ и направо поставя рекорд по отхвърлени момичета. Едва ли очаква, че търсейки „подходящата си половинка“ ще се окаже приклещен в капан като фалшивото гадже на Бри. Но това се очертава да бъде доста забавно.
  В книгата има доста повратни моменти като онова абсурдно състезание (по-скоро бих отишла на маратон, въпреки че и това не харесвам) както и излета в планината. Направо си беше забавно да чета за Бри, това градско момиче, да се опитва да се впише сред природата. Е, аз бих била същата гледка, хич не съм по тези неща. Както и много други моменти, но е забавно и ми хареса.
  Когато се наложи Бри да избира между чувствата си към Никсън и Шон... не ми се искаше да съм на нейно място. И двамата са хубави, чаровни, мили и споделя и с двама им различни истории. Но единият е сигурното познато, а другият вълнуващото непознато. Ето на това се казва избор. Не знам дали това беше спойлер, но ако бе... упс, съжалявам!
  Може ли да се срещнем отново? е много сладка и забавна книга. Тя ми напомни, че лятото още не е свършило и трябва да му се насладя максимално точно както и на нея. Освен забавната и романтична страна, тя показва и пътя на издаването на една книга и с колко перипетии е изпълнен той, за да стане тя успешна (ама наистина успешна). Накратко, книгата беше много приятна и на мен ми хареса.

 Много благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност!

Няма коментари:

Публикуване на коментар