вторник, 19 май 2015 г.

One Direction : Осмели се да мечтаеш

 Рейтинг:

  Може би няма кой знае какво да коментирам, но все пак. Получих я преди една или две години(когато излезе, мисля че през февруари) като закъснял подарък за рождения си ден от една приятелка. Самата книга е много хубава, защото е с по-твърди корици от обикновените и листите са гланцирани, плюс че някои от надписите по нея също имат един лъскав ефект, който много харесвам. Като фен на групата, за мен бе и е истинско бижу да я притежавам в библиотеката си. Ако можех бих си взела и всички останали биографични книги на групата, но за жалост тук ги няма и не мога да се сдобия и с тях.
  Заглавието, според мен, е много добре измислено. Отговаря на техния живот преди да станат известни и как само с една мечта постигнаха толкова много. Истината е, че просто трябва да се осмелим да мечтаем.
Ч  ете се бързо, защото няма чак толкова много текст, шрифта е по-едричък, а и е пълно със снимки(някои, от които доста заинтригуващи). Истината е, че една част от написаните в нея неща ги знаех, но все пак някои не. Нямаше как да съм виждала техни детски снимки при положение, че не са били споделяни никъде в интернет пространството. Абсолютен любимец ми е Хари, това не го крия. За всеки фен на One Direction, като мен, тази книга е чудесен подарък, все пак го знам от личен опит.
  Много от феновете в България нямат възможност да ги срещнат на живо или още по-малко да получат автограф от тях, затова автографите на една от първите страници значат много за повечето, които я притежават.

Няма коментари:

Публикуване на коментар