вторник, 19 май 2015 г.

Хари : Биографията - Алис Монтгомъри

Рейтинг:

  Понеже не успях да си я взема докато бе още в "БРАВО препоръчва", си я купих почти година по-късно, защото нашите не ме спонсорират за книги и тази не влизаше в плановете ми поне до този момент. Но я исках най-вече, защото е с Хари, когото обожавам.
  Честно казано не бях наясно с никаква информация около връзката му с Каролайн Флак. Само знаех, че май са биле заедно и че тя е поне два пъти по-възрастна от него. Не ми харесва особено, че младо и сексапилно момче като него харесва жени в зряла възраст.
  Сега като го гледам на тази снимка преди няколко години и като го сравня с настоящето определено се е променил доста и е станал истински секс символ. Много неща харесвам в Хари Стайлс и двете най-основни са косата(обожавам мъже с малко по-дълги коси като неговата понастоящем) и изящните му изумрудени очи. Целият той е олицетворение на красотата.
  Мислех, че книгата е със стандартен размер, но се оказа, че е малко по-голяма. Хареса ми, че има и снимки, както в Осмели се да мечтаеш, само че тук страниците са със обикновена хартия, докато там са гланцирани.
  Тази книга е най-вече за фенове на One Direction и по-специално на Хари, защото ако не го харесваш няма причина да си взимаш книгата за него. За сметка на това за феновете е много подходяща. Първоначално си мислех, че ще има книга за всеки един от тях, но като проверих се оказа, че от тази авторка има само тази и то за него, без другите членове. Интересен въпрос е защо, може би, защото е един от най-харесваните мъже и от всички от групата той придоби най-голяма популярност. Е, аз не го харесах, защото е популярен, а заради самия него и това, което се крие отвъд това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар