понеделник, 12 декември 2016 г.

Christmas Cracker Book Tag


Реших и аз да открия сезона на коледните постове. Само че предпочитам да направя няколко тага вместо да се включвам в неща като Блогмас, нямам нито желанието, нито времето да се занимавам с нещо подобно. Пък и това са толкова много постове на една и съща тематика... Но както и да е. Това е първият от няколкото тага, на които съм хвърлила око и смятам да преведа. Този ми се стори най-подходящ като за начало, взех го от тук - Pretty Books. Е, да започваме.

  • Книга със зимна корица
Наистина не съм чела пряко свързани със зимата книги. Единствената по-зимна корица, която открих е тази. Може би трябва да прочета някоя по-зимна книга тази година(или след нова година).


  • Книга, която е много вероятно да купиш за подарък
О, тази книга е много пикантна и точно заради това бих я взела. Определено би била... интересен подарък.


  •  Празнично тематична книга
Ох, освен детски книжки... наистина се изчерпвам с тематичността. Егмонт издадоха нова книга, Целувка в Ню Йорк, не знам за какво става дума и дали би ми харесала. Дори не знам дали бих я прочела, но... тя поне е тематична.


  •  Книга, с която можеш да се сгушиш до камината
Тук нямам ограничения, мога да се сгуша, с която и да е книга. Просто която чета в момента, без значение дали ще е тематична или не, по-вероятно да не е.

  • Книга, която искаш да прочетеш по празниците
Ами силно се надявам да е Истории от Академията за ловците на сенки, просто много искам тази книга и нямам търпение да я прочета. Толкова много искам нещо с ловците на сенки, а има толкова много време докато излезе втората книга от Тъмни съзаклятия, но Ибис ми направиха много приятна предколедна изненада с тази книга с новели.

  • Книга, която е толкова добра, че предизвиква тръпки у теб
О, страшно много ми хареса Двор от мъгла и ярост. Беше просто възхитителна! Същото мога да кажа и за Двор от рози и бодли. Въобще цялата поредица е невероятна и нямам търпение да излезе следващата книга.


  • Книга, която е в коледния ти списък за четене
Ами най-напред нямам такъв. Аз просто си имам един списък в Goodreads с To be read книги и това е. Но... добре де, много се надявам през коледната ваканция да прочета Истории от Академията за ловците на сенки и третата книга от Последните оцелели: Светът, в който живеем. Просто много ми се иска да ги прочета.

Тагвам: Юли, Вероника М. Памела и Павлина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар