понеделник, 5 декември 2016 г.

Покоряването на шотландеца - Кинли МакГрегър

  КНИГА ВТОРА ОТ ПОРЕДИЦАТА „БРАТСТВОТО НА МЕЧА“

  След като прочетох първата книга и тя доста ми хареса, очаквах доста повече от тази. Много е странно, че в Goodreads е отбелязана като втора от поредицата Братството на меча и едновременно с това първа от поредицата МакАлистър. Просто... не знам, според мен или трябва да е едната, или другата, но в случая второто ми се струва излишно като си е една цяла поредица.
  Корицата е много, много сладка и очарователна и много ми харесва. Май от петте излезли на български тази ми е любима. Не знам какво ми стана тази година, но страшно си паднах по лилавото и обожавам всичко лилаво. А тук не само фона е як както и с наличието на този замък и ефектите в небето, а и роклята е възхитителна! Определено е свършена страхотна работа с нея.
  Ами като цяло исках повече от тази книга. Беше твърде... слаба за моя вкус. Идеята е добра и е имало причина да ме заинтригува, но действието се развиваше на моменти твърде бързо и твърде повърхностно.
  Харесва ми това, че Маги иска да отстоява правата си, въпреки че е жена, което за миналото си е истинско събитие когато жените не са имали права. Но ми се струваше, че е твърде предубедена откъм Брейдън. Така де, тя го смяташе за ходеща секс машина, която е минала през всяка жена изпречила се на пътя му. Едновременно го познава от детинство и знае неща, които другите не знаят за него, но и го съди толкова остро и крайно. Смятам, че това е прекалено голямо противоречие. Иначе тя самата като героиня... според мен е хубава на външен вид и не знам защо са ѝ се подигравали. Но ако не друго поне мога да се възхитя на смелостта ѝ да подтикне към бунт жените на два враждуващи клана и да стои начело. Това си е ужасно много за една жена по това време.
  Друго противоречие е това, че в началото на книгата се казва как Бейдън обича жените и е спал с много, дори започва с нещо такова, а по-нататък излиза, че те преследват него. Ехо, това ми звучи като антитеза! Искам да мисля, че той не е някакъв похотлив женкар, но фактите в книгата доста ме объркаха. Не става ясно той добър ли е, какъв е. Но иначе е привлекателен, спор няма. Той е най-малкия от братята МакАлистър, до един неустоимо красиви. Иска да го смятат за нещо повече от красива обвивка и да прозрат в душата му, но... той не си помага много. Като спи с всякакви жени - неомъжени, омъжени...
  Но като цяло одобрявам идеята за бунта на жените да принуди мъжете да се откажат от тази кръвна вражда между двата клана МакАлистър и МакДъглас. Безсмислено е цялото това кръвопролитие и млади момчета и съпрузи загиват за нищо. Тази част с отказването да ги обслужват по какъвто и да е начин е забавно и точно това в резюмето ме заинтригува най-много.
  Историята на Маги и Бейдън е просто... оплетена. Тя хем показва някакъв характер, хем се отнася с него сякаш е мъжка к**ва... ами чудна любов, наистина. Той пък да я познава от дете и да не я забележи нито веднъж за тези години, но да забелязва всички останали, типично. Не знам, книгата не ми допадна особено. Дори вече се чудя защо ѝ дадох 3 звезди. Поне не ми отне много време да я прочета, но... не беше кой знае какво, tbh.

Няма коментари:

Публикуване на коментар