петък, 23 декември 2016 г.

Festive Christmas Book Tag






Изглежда ще се напълня с тагове ако скоро не прочета нищо и няма друго ревю до края на месеца. Ще се постарая другата седмица да прочета нещо, защото аз самата не съм чела нищо от събота насам, не че имах времето за това, но все пак за четене винаги може да се намери време. Благодаря на Юли за тага!

1. Книжно семейство, с което би искала да споделиш коледната вечеря

Обичам Великобритания и искам нещо английско. А да, сетих се. В поредицата Братството на меча в една от книгите празнуваха Коледа. С удоволствие бих празнувала Коледа с братята МакАлистър било то и малко в Средновековието и то в Шотландия.

2.Книжен артикул, който би искал да получиш като подарък за Коледа.

Книги, но това е нещото, което със сигурност няма да получа. Гадост. Но пък си поръчах една малка готварска книжка и е много сладурска, вчера пристигна и много ми хареса. Това все пак е нещо. Но иначе... искам книги, много книги, но имам ли възможност? Не.

3. Герой, който би бил прекрасен коледен елф

 Елф... Не знам честно казано, не се сещам. Никой не ми се струва подходящ, така де. Не си падам много по такива неща и ще ми изглежда смехотворно, който и да е герой.


4. Свържи книга с перфектната коледна песен
 
 Единствената по-подходяща песен според мен е All I Want For Christmas Is You, защото пасва на любовните романи.
П.С. Харесвам повече този клип, но предпочитам оригиналната версия на Марая Кери.
 

5. Книга или герой, от който или която си разочарован и изпращаш директно в списъка на непослушните?
 
Хюма от Тайни, по-жалка и слаба героиня не бях виждала. Книгата беше пълен боклук и не ме е срам да го кажа в прав текст. Така си беше и не я препоръчвам на никого. Хюма дори не заслужава да е в списъка на непослушните деца, твърде жалка е дори за това.

6. Книга или герой, който или която смяташ, че заслужава повече признателност и трябва да отиде в списъка с добрите.
 
Според мен Братството на черния кинжал заслужава повече популярност, както и поредици като Дьо Грас, Братството на меча и други.

7.Червено, златно, зелено: книга, която има прекрасно коледно чувство в себе си.
 
Най-напред възприех въпроса, че трябва да посоча корица с тези цветове, но след това прочетох до края. Не съм чела книги с коледна тематика и моето възприемане май ми се струва по-добрата идея. Ами мисля, че тази книга отговаря идеално на условието.
 
8.Книга или поредица, която ти обичаш толкова много, че би искал всеки да намери под елхата, за да я прочетат и заобичат също.
 
Не мога да се сдържа и ще посоча трите си най-любими поредици: Братството на черния кинжал, Реликвите на смъртните, Изборът. А бе Дядо Коледа би бил много щедър! Даже прекалено. :д
Понеже не знам кой не е правил този таг, всеки който желае да го направи да заповяда.

Няма коментари:

Публикуване на коментар