сряда, 21 декември 2016 г.

'Tis The Season Book Tag


Понеже от днес започва астрономическата зима, а аз нямам почти никакви други постове и явно този месец ще се понапълня с тагове. Реших този да е като за началото на зимата, защото не е толкова коледен. Видях го от Adventures of a Bibliophile. Миналата седмица беше панаира на книгата, но нямам за какво толкова да се въодушевявам, не съм от София и ми е невъзможно да отида там, така че...

Любимо зимно четиво

Честно казано не съм привърженик на тематичните книги. Не съм чела конкретно зимни, освен детските книжки, може би само те ми харесват. My all time favourite винаги ще си остане Коледа в гората!

Книга със синьо на корицата

От лесно по-лесно. Мога да посоча поне няколко със сини корици като започнем от Изборът, Двор от мъгла и ярост и Сапфиреносиньо, но има и други. За да разнообразя ще посоча нещо ново.


Книга, която би поставил/а като звезда на елхата

Ъъ, логичният въпрос е как книгата ще се задържа на върха на елхата? Пък и това... малко ми е крайно. Чак пък да боготворя някоя книга ми се вижда отвъд моето допустимо. Ще се въздържа да не отговарям на този въпрос. Дори и да е някоя красива книга, която да я някак звездна или златиста, пак не бих я сложила. Просто съм особен тип.

Посочи едно измислено място, което би било перфектно за зимната ваканция

В една от книгите за Еди Чейс и Нина Уайлд бяха в швейцарските Алпи, само дето това си е реално съществуващо място. Другото, което ми хрумна е Притиан(Двор от рози и бодли). Страхотно място за почивка, има от всичко каквото си избереш.

Посочи един измислен герой, който би взел/а с теб през ваканцията си.

О, труден избор. След като избрах Притиан... колебая се между Рис и Фейра като не знам кой повече ми харесва. Ох трудно, с Рис няма как да се сдържа просто така, с Фейра поне може да сме приятелки, по-добре нея.

Книга в твоя wishlist тази година

О, искам много книги, които дори още не са излезли: Empire of Storms, Court of Wings and Ruin, The King's Cage, Lord of Shadows. Изглежда посочих не една, а четири при това само една от тях е излязла, дори на английски, кофти ситуация.

Кои са любимите ти празнични напитка, лакомство и филм?

Всъщност точно преди това правех пост за нещо такова, любими неща, който кръстих спонтанно Коледни трепети. С риск да се повторя за някои неща ще посоча горещ шоколад, меденки и Сам вкъщи.

Тагвам: Юли, Илияна и Румяна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар