понеделник, 11 юни 2018 г.

Отмъщение - Лекси Блейк

  КНИГА ТРЕТА ОТ ПОРЕДИЦАТА „БЕЗЗАКОНИЕ“


  След като почти целия май месец направих една доста голяма пауза с четенето си(не особено по мое желание), сега се завърнах и имам обстоен план, даже не знам как ще ми стигне времето, но съм достатъчно упорита и целеустремена, за да съчетая всичко.
  Леле, нямах търпение да прочета тази книга още като излезе втората, Разплата и останах толкова приятно изненадана като видях плана на Ибис за издаваните им книги през май. Беше си като истински подарък и нямах търпение да се сдобия с това малко бижу час по-скоро. И отново, възхитителна  корица, тези дизайнери наистина са добри!
  Честно казано, от самото начало бях най-заинтригувана от Дрю, защото той беше студен и дръпнат, и толкова секси! Е, също рус и синеок, а това ме спечели напълно - винаги съм привлечена от тази комбинация и не ми отне много да се захласна по Дрю. И най-сетне прочетох третата и последна книга, която е за него, което ме направи невероятно щастлива!
  Андрю Лолес е най-големия от децата Лолес и като такъв той е по-скоро като баща на всички им. Принуден да порасне и да се превърне в хладен робот, който е готов на всичко, за да предпази семейството си. И разбира се, да отмъсти. Това бе неговата основна цел през всички тези години. Понякога е жалко такъв велик ум, президент на компания за милиарди и всичката тази логичност в него, но да е абсолютно безпомощен що се отнася до контакти с други хора и истинския живот. Да, това ми звучи страшно познато(нямате представа колко нелепо мога да звуча на живо заради липсата си на социалност). Но пък както видяхме в Разплата, той откри достоен опонент.
  Шелби Гейтс е разследващ журналист и като такъв, тя не се отказва докато не изрови всеки възможен дребен детайл. Очевидно, това е точно това, което Дрю не иска и тя се оказва истински трън в задника. Не и сега, обаче, защото може би ще има шанса на живота си - карт бланш да разследва колкото поиска и всъщност е желателно да намери всичко, което е възможно за случая Лолес, защото това е работата ѝ за Дрю. Или пък е просто претекст, защото Дрю е кръгла нула що се отнася до всичко социално и му трябваше сделка, с която да направи това възможно? Ами, никакви спойлери.
  Книгата доста ми хареса. Имах нужда да направя пауза прочитайки Knight's Shadow от Sebastien de Castell, втората книга от поресицата Greatcoats прекъсвайки я точно наполовина, за да се разсея с нещо по-леко. Не съм свикнала напълно с хай фентъзи жанра и този отдих беше доста добре дошъл. Толкова ми липсваше това ежедневие в четене, ах. Определено най-добрия вид!
  Без значение колко студен и недодялан с чувствата е той, не може да устои на кипящата страст между него и червенокосата красавица, която го плени от първия миг. Но разбира се, трудно е да убедиш един инат твърдоглав мъж като Дрю за връзка, винаги е трудно да убедиш тези мъже в това. Но пък тяхната връзка досущ като на останалите е толкова бурна и изпълнена с препятствия. Харесвам този тип романтични романи с частица трилър.
  След разкритието в края на предходната книга бях доста стъписана. В тази обаче останах отвратена от това каква ужасна майка имат. Наистина, парите толкова повече ли си струват от семейството и собствените ти деца? Очевидно тя никога няма да има достатъчно пари и ще направи всичко, за да се сдобие с още и наистина имам предвид всичко. Ирис Лолес е най-ужасната жена, която съм виждала, честито, печели наградата за най-лоша майка и най-голяма к**чка наведнъж.
  Но както и да е, трилогията е много хубава и ми се искаше да прочета още. Може би ще има и нещо за Ноа? Силно се надявам. Тези книги са много приятни и забавни, страшно разведряващо четиво. Мисля, че семейство Лолес най-сетне може да си отдъхне. Видях, че Лекси Блейк има и други интересни поредици. Харесвам книгите ѝ, увлекателни са и са едни от най-приятните романтики, които съм чела. А Беззаконие си ме грабна от първия миг и не мисля, че ще съжалявате ако ѝ дадете шанс, а Отмъщение е идеалния завършек на трилогията!

  Благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност!

Няма коментари:

Публикуване на коментар