събота, 30 юни 2018 г.

Wrap Up - April, May, June


Време е за равносметката ми за второто тримесечие, която уви, не е никак по-добра от предходната, че и по-зле. Прочела съм едва 11 книги от края на март месец до сега. Това е пълна трагедия. 😭 Дори не искам да си поглеждам предизвикателството в Goodreads. Вече годината е преполовена, а аз съм едва на 1/3 от него. Прочела съм 32 книги до момента, ще станат 33 след като си приключа една книга тази вечер. Май е трябвало да си задам наполовината на тези книги, бях твърде оптимистична. И то не е до там, че не ми се чете, просто... нямам тази възможност и това направо ме убива. Добре де, април и май реших, че е абсолютно удачно да гледам анимета и изгледах цялото Иназума 11 и почти цялото Ю Ги О отново(имам емоционални проблеми с края му, защото не исках фараона да заминава, но това е друга тема), както и още няколко просто така, което никак не е оправдание за това, че не четох. Все пак, нека резюмирам прочетените книги.

1. Кървава целувка - Дж. Р. Уард

Отлагах тази книга от години, буквално. Все не стигах до нея не знам защо. И точно като ми се четяха останалите не мога да ги намеря, това е кошмара за книжния плъх (поне за мен, мразя да не намирам книга, която искам, това ме убива!). Нови герои, стари герои и същата позната обстановка в Калдуел. Обожавам вампирите на Уард! И се надявам скоро да се сдобия със следващите книги от Наследството на черния кинжал.

2. Сребърната маска - Холи Блек и Касандра Клеър

Първите две книги бяха страхотни, третата взе да куца, а четвъртата беше пълен провал. Дори за полу-детска книга си беше чисто и просто нелепо. Направо не мога да повярвам как тези две авторки са превърнали Магистериума в толкова посредствена поредица и колко абсолютно нелепо е всичко вече. Няма го това, което ме заплени отначало, не е интересното училище за магьосници, героите са абсолютно малоумни и дори не знам искам ли да видя края, все ми е тая.

3. Кралска клетка - Виктория Айвярд

Определено най-ужасната книга за тримесечието ми. Нарежда се сред най-тъпите и непоносими книги, които съм чела. Как може всичко да е толкова глупаво? Едва я изтърпях не знам защо и със сигурност няма да прочета четвъртата, стигат ми толкова тъпи и дразнещи герои за цяла вечност. Защото в книгите на Айвярд направо прелива от тях! Мер е най-дразнещото и малоумно същество на планетата, убедена съм. Недоумявам как може в книгата ѝ всеки да е толкова тъп, в буквалния смисъл на думата?! Не, наистина тази поредица е пълен боклук. *Съжалявам за тези, които я харесват, но не мога да кажа и една добра дума за нея, може да видите и ревюто ми, там се бях аргументирала достатъчно.*

4. Greatcoats - Sebastien de Castell

Добре, това всъщност са четири книги - поредица наречена Greatcoats. Честно казано това е първият ми по-голям досег до хай фентъзито и ми хареса. Поредицата е доста интересна и бих я препоръчала. Направих един пост за нея съвсем наскоро. Това беше главното, което прочетох през май.

5. Отмъщение - Лекси Блейк

Не очаквах третата и последна книга от трилогията Беззаконие да излезе толкова скоро след втората (чудесно издателство Ибис!), но не се оплаквам. Още като я видях и страшно се зарадвах, защото януари отложих четенето ѝ умишлено и сега нямах търпение да ѝ се насладя. Ами беше си забавна и очарователна като предходните две и ми подейства добре като пауза по средата между книгите от Greatcoats (оказа се, че хай фентъзито не е чак толкова лек жанр и в един момент идва в повечко).

6. Седмата заповед - Том Фокс

Новият трилър на Том Фокс съвсем пресен от издателство Ибис! Да, знаех, че искам да прочета и тази книга още щом я видях. Кориците много помагат, между другото. Трилър с прекрасна корица? Окей, грабна вниманието ми.

7. Корабът на мъртвите - Рик Риърдън

Не е истина, че прочетох третата книга една година след втората. Напълно бях забравила за тази книга и по принцип исках да я прочета още миналата година, но не, просто забравих, че е излязла! Сега обаче си наваксвам.
РЕВЮ

8. Пламтящият лабиринт - Рик Риърдън

Прочетох и третата книга от Изпитанията на Аполон и толкова много ми хареса! Тази поредица ми е от любимите на Риърдън. Всъщност дори не мислех, че ще я приключа в рамките на два дни, на втория само си повтарях „само още една глава“ и така докато приключих книгата... Когато я приключих бях сащисана, защото не очаквах да стане толкова бързо и исках още.
РЕВЮ

Единадесет никак не е желаният резултат, не и в рамките на три месеца. Ще ми се сега поне лятото след като няма университет да почета повече, да си наваксам мъничко. Би било добре, но няма да правя прибързани планове.
А вие какви книги прочетохте? И имате ли си предизвикателства за годината и до къде сте с тях?

4 коментара:

  1. Напълно съм съгласна за Кралска клетка! Смятах, че ще съм единствената с негативно мнение за тази книга /и предишната също/, но ето, че не съм сама.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-сетне още някой, който да не харесва тази книга. Не разбирам как толкова много хора я харесват, аз едва я изтърпях и просто съм „как за бога харесвате това и какво изобщо намерихте в него?!“

      Изтриване
  2. Здравей! Открих блога ти наскоро и много ми допада, макар да имаме различни вкусове. Що се отнася до въпроса ти, през юни успях да изпълня предизвикателството си в Goodreads, но то беше съвсем скромно и не ми достави особено удовлетворение. Въпреки това смятам, че не трябва да се чувстваме разочаровани от себе си, само защото не сме прочели определен брой книги. Важното е никога да не губим любовта си към тях. Приятен ден и дано лятната ваканция ти предостави повече възможности за четене.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хей! Благодаря, ще се опитам да запомня това, защото имам навика да се състезавам със самата себе си(все пак, какъв по-голям опонент от самия теб?). А ти можеш да си обновяваш предизвикателството и да добавяш по още мъничко книги, има много време до края на годината все пак. Както и радвам се, че блогът ми ти харесва. :) Приятна ваканция и на теб!

      Изтриване