четвъртък, 14 април 2016 г.

Burn, Rewrite or Reread Book Tag


Като цяло видях след една седмица, че съм била номинирана от Памела. Уви, тя малко е объркала условията и изобщо не е изяснила подробностите. Правилата на тага са следните: избирате си книги, няма значение дали са ви любими или не; пишете заглавията им на листчета, които сгъвате и разбърквате в купа или чаша, или каквото имате под ръка. След това вадите три от тях и от посечените книги изберете една, която ще изгорите(метафорично), пренапишете и препрочетете. Аз избрах 15 книги, които са доста смесени, така че да видим. Тагът протича в няколко рунда, така че явно ще има доста да се потрудя, за да избера книги. Аз номинирам Paris love, Briana Knows, Йоана и Павлина.

Рунд 1


P.S. You're mine - Alexa Riley
Тайните дневници на мис Миранда Чийвър - Джулия Куин
Шърли - Шарлот Бронте

Бих изгорила Шърли, защото беше наистина ужасна и толкова съжалявам, че я прочетох. Не стига това, но и беше на английски с някакви странни по-стари неща и ми отне цели няколко дни. Идеята на P.S. You're mine е много добра, но някак... не е развита добре. Твърде кратка и сбита е, би могла да е доста, доста по-добре и да е цял роман с приличните 200-300 страници, не 60. Да, очевидно е, че бих я пренаписала. Тайните дневници на мис Миранда Чийвър е много сладка и очарователна, нея също съм отваряла просто така, за да си припомня някои моменти, също и от Какво се случи в Лондон, толкова са забавни и приятни.

Рунд 2


Джейн Еър - Шарлот Бронте
A brooding beauty - Jillian Eaton
Изборът - Кийра Кас

Джейн Еър също ми е една от най-нелюбимите книги и нея бих изгорила. Беше скучна, а и момичето е на 20, а мъжът е на 40, това е вече прекалено. A brooding beauty е прекрасна, но ми се стори твърде кратка. Цялата поредица Омъжени жени е колкото една сравнително нормална по размер книга, но поотделно са ми доста сбити и просто бих ги развила повече, за да не са така сбити. И Изборът, след като си припомних от И заживели щастливо за какво става въпрос страшно ми се прииска да я прочета отново.

Рунд 3


Ключът на Блекторн - Кевин Сендс
Нещата, на които не ни учат в училище - Емил Конрад
Ангел с часовников механизъм - Касандра Клеър

Бих се разделила с Нещата, защото е книга, която мога да прежаля. Не беше кой знае какво и поне не съм давала пари за нея, а я получих като подарък. Явно бих пренаписала Ключът на Блекторн, но май наистина бих го сторила. Очаквах повече от тази книга и малко се разочаровах. Наистина ми се чете Ангел с часовников механизъм след като направих онзи таг за Реликвите и Адски устройства, направо си припомних книгата и колко много ми харесва.

Рунд 4


Intertwined - Gena Showalter
Кървава роза - Андреа Креймър
Стъкленият трон - Сара Дж. Маас

Intertwined изглеждаше наистина обещаващо, но когато я прочетох изобщо не оправда очакванията ми. Така че навярно нея ще изгоря. Кървава роза просто ме... разочарова. Очаквах нещо повече за края на трилогията Нощна сянка, но това... изобщо не беше това, което очаквах, затова бих я пренаписала. А Стъкленият трон ще препрочета.

Рунд 5


Ухание на мрак - Марго Бъруин
Пробудена любов - Дж. Р. Уорд
Moonlight - Rachel Hawthorne

 Ухание на мрак бе още едно разочарование. Резюмето предразполага към едно, корицата също, а това, което всъщност е далеч не отговаря на очакванията. Нея бих изгорила. Не че не ми хареса Moonlight, но поредицата не беше кой знае какво и просто има нужда от нещо повече, затова едно пренаписване няма да е зле. А Пробудена любов я обожавам и съм препрочитала сцени от книгата и то неведнъж, бих препрочела и цялата книга. 

Книгите, които избрах бяха смесени и да, не усетих чак толкова болка, защото всяка си пасна на мястото. Тагът беше интересен и ми хареса.

2 коментара:

  1. Благодаря ,че си ме тагнала : ) Тъкмо днес го направих и ми беше много забавно :)

    ОтговорИзтриване