неделя, 4 март 2018 г.

Winter Wonderland Book Tag


Отдавна не съм правила таг, а сега станах по-редовна (особено като ревютата от януари и февруари ги публикувах февруари...) и реших, че е време да поразнообразя блога си и да го върна към живот. Вярно, зимата малко е към края си, но в последната седмица беше така сякаш е в кулминацията си и този таг си идва твърде на мястото бих казала. Между другото, тагът е Winter Wonderland, не wonder. Имаше някои неточности в другия вариант, това е оригиналният таг, а аз обичам да се придържам към оригинала. Ако ще решавам да си правя промени, ще го направя на свой собствен таг, добре е да се уважава чуждия труд и да не се изменя.

1. Книга, която е толкова жизнерадостна и сладка, че ти стопля сърцето.

Тази книга е толкова сладка! Влюбих се в нея и страшно много я харесвам. Определено ми стопля сърцето. 


2. Любима книга с бяла корица.

Щях да посоча Алена кралица с българската корица, но... оригиналната е твърде хубава, съжалявам. Другите две всъщност пак са си оригиналните, но надписите са на български. Вече така свикнах с всичко на английски, че почти ми е неестествено да ги гледам на български.


3. Седиш в приятен, уютен, удобен диван с часа горещ шоколад. А коя чудовищно голяма книга четеш?

Отдавна не съм чела добра големичка книга, просто ще отнеме твърде много време, а и без това четенето ми е ограничено, предпочитам да са по-среден размер. До около 500 страници е окей, но повече... Трябва да е ваканция, за да си позволя такава, но и тогава не е много сигурно, защото предпочитам повече книги да прочета пред една-единствена.

4. Започнало е да вали сняг и си решил/а да се биеш със снежни топки! Срещу кой литературен герой бих искал/а да се биеш?

Не съм сигурна дали съм се била със снежни топки. И срещу кого бих избрала? Нямам абсолютно никаква идея. 

Така изглежда тук в момента.
Абърдийн, Великобритания
5. За жалост, огънят започва да угасва. Последните глави от коя книга би използвала, за да го разпалиш, за да ти е топло?

Да изгоря книга?! Мисля, че не бих прежалила Джейн Еър, Шърли (двете от Шарлот Бронте) и Тайни (Нермин Безмен). Едни от най-тъпите книги, които съм чела и едва изтърпях. Никога не бих ги препоръчала на никого. Всяка е по-нелепа от предходната с глупави героини. Особено Хюма, тая глупачка лично бих убила, за да има един идиот по-малко на тая планета.

6. Коя книга обичаш толкова много та би подарила на някого, за да го запалиш по четенето?

Е, трудно ще е да накарам човек, който чете нещо коренно различно от мен да хареса книга по мой вкус. Не бих натрапила нищо на никого, защото съдя по себе си и на мен ако ми натрапят нещо ще се получи обратния ефект, защото ми е в кръвта да правя обратното когато нещо ми е по собствено желание. По-скоро бих препоръчала нещо, което знам, че другият човек може да хареса. Защо да му препоръчвам криминале например ако чете съвременна романтика, например? Ако някой ми препоръча хорър, ама горещо ми го препоръчва, пак няма да го прочета, защото не харесвам този жанр и просто няма да се получи. По-добре попитай човека какъв жанр предпочита, какво харесва и помисли коя книга можеш да му препоръчаш, не да му натрапиш своето, това не е окей.

  Отдавна не съм от редовните блогъри и не съм много наясно кой какво прави, затова няма да тагвам никого, но всеки, който желае може да се чувства свободен да го направи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар