четвъртък, 16 април 2015 г.

Тъмна любов - Дж. Р. Уорд

 КНИГА ПЪРВА ОТ ПОРЕДИЦАТА „БРАТСТВОТО НА ЧЕРНИЯ КИНЖАЛ“

Рейтинг:


  Определено това е свят на  буреносни страсти и спиращо дъха действие, който ще ви плени веднага!
  Ако една приятелка не ми бе подарила Тъмна любов, първата книга от поредицата Братството на Черния кинжал, за рождения ден никога нямаше да проявя интерес към тази поредица, признавам си. Дори и след като ми я бе показала докато бяхме в една книжарница, аз пак не бях проявила желание да я чета.
  Отначало бях доста скептично настроена към книгата, защото не обичах да чета нищо в жанра фентъзи, предпочитах аниметата с такава тематика или дори Дневниците на вампира, но книги с вампири - не. Започнах я и веднага ме грабна. Смятам, че е изключително интересна и заинтригуваща. А и това е единствената поредица, чиито български корици харесвам повече от оригиналните.
  В първата книга се разказва за Рот и Бет. Рот е краля на вампирската раса и единствения носещ абсолютно чиста кръв. Наричат го „Слепия крал“ понеже заради кръвта си има увреждане в очите. Харесва ми, че има дълга коса, защото си падам по мъже, които имат малко по-дълги коси, горе-долу около раменете, нищо че неговата е доста по-дълга от това. Въпреки увреждането, което има аз харесвам бледозеления цвят на очите му. Нещо повече, този физически недостатък създава още по-голямо страхопочитание у останалите.
  Елизабет Рандъл, Бет, е привидно обикновено човешко момиче, което води скучен и еднообразен живот: от работа вкъщи и от вкъщи на работа. Има дълга черна коса, което ми напомня за Рот. Радвам се, че срещна Рот, защото той внесе разнообразие в сивото ѝ ежедневие и ѝ разкри цял един нов свят. Бет е интерес образ, който много харесвам. Няма как да забравя и нейното чаровно черно коте Бу, тъй като аз меко казано обожавам котките.
Винаги съм харесвала вампирите, но тези на Дж. Р. Уорд ме накараха да се влюбя в тях. Изключително много харесвам тази ѝ черта, че си е измислила своя собствена раса напълно различна, от която и да било друга. Войната между вампирите и лесърите наистина е много мащабна и това причинява доста големи щети на всички вампири. И тук се намесва заглавието на поредицата. Нарича се така точно заради това братство от смели воини, които бранят расата си от унищожение. Всички шестима ме заинтригуваха наистина много и всеки съдържа някаква специфична черта. Харесва ми имената, които им е избрала. Те произлизат от различни английски думи, като някои дори е променила с някоя буква, с което да им предаде тяхна собствена уникалност.
  Радвам се, че притежавам тази книга в книжен вариант, защото тя е със син фон, а аз обожавам синьото! Имам дори книгоразделител към нея, което още повече ме радва, но нали все пак беше за подарък и тя ми е взела вървящия към нея книгоразделител. Но несъмнено корицата е възхитителна! Дизайнът е прекрасен и само мога да адмирирам дизайнера(-ите) на тези изумителни корици.
  Книгата е много заинтригуваща и пленителна. Няма как един почитател на фентъзи да не се влюби в поредицата още в самото начало. Сега като погледна назад и искрено благодаря на приятелката си, че ми я подари, защото си е заслужавало определено! Препоръчвам я, защото със сигурност няма да съжалявате ако я прочетете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар