петък, 17 април 2015 г.

Изборът - Кийра Кас

 КНИГА ПЪРВА ОТ ПОРЕДИЦАТА „ИЗБОРЪТ“

Рейтинг:

  Първото, което ме грабна бе уникалната корица. Аз обожавам синьото, а и тази рокля все едно е на някаква разкошна приказна книга! Когато я показах на една приятелка тя се възмути и сметна, че е твърде детско или не знам, но според мен този неин коментар беше напълно лишен от каквато и да било логика. На корицата е момиче с бална рокля, а не някоя детска картинка, нали така? Пък и щом аз я харесвам чуждото мнението по никакъв начин не би могло да ми повлияе.
  Стана ми много интересно за какво ще става дума в този избор между тридесет и пет момичета. Купих си я може би месец след като излезе, защото нашите отказваха да ме спонсорират. Опитах да ги убедя да ми я вземат, но не та не! Така не знам и аз дали не беше даже два месеца след това когато си я взех, защото я исках и трябваше да я имам.
  Прочетох я лятото, както и втората, и то за един ден. Накрая просто не исках да свършва, а след като завърших и Елитът нямах търпение да излезе Единствената. Америка не желае дори да е част от Избора, но заради Аспен се записва и влиза в състезанието на живота си. Аз лично харесвам много повече принц Максън. Историята им е много интересна и самото време, в което се намират е...неопределено(неслучайно е антиутопия). Говори се за отминала Трета световна, Китайска държава(или нещо такова, не помня точно) и много други места и събития. А и тази кастова система ми е изключително интересна и различна.
  Изборът стана една от най-любимите ми поредици! Първоначално не предполагах, че ще бъде поредица, мислех си, че са само три книги, тоест трилогия, но авторката, Кийра Кас, който впрочем, ми е една от любимите авторки вече, реши да напише и още две.Затова всъщност още по-добре, така ще имам повече хубави книги за четене и още по-хубави като част от библиотеката си, която пък от своя страна напоследък се увеличи и за в бъдеще навярно ще правя някои размествания в нея..
  Общо взето книгата е адски заинтригуваща и ако пък не може да ви грабне с корицата си то не знам дали зрението ви е наред, защото е уникална! Гарантирам, че ще бъдете напълно запленени от историята на Америка Сингър и няма да ви се иска да я оставите докато не я завършите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар