сряда, 15 април 2015 г.

Въведение като за добре дошли

 Добре дошли, като за начало, в Melly's Book Blog.

  Първоначално смятах идеята за блог за ненужна, но започна да ми се струва все по-заинтригуващо и аз да си направя. В крайна сметка се реших да го сторя и ето ме тук - в моят книжен блог.
  Най-напред ще публикувам ревюта на книгите, които съм чела и затова навярно публикациите ще станат доста претрупани една след друга. Нова съм, така че ще ми отнеме време докато свикна и ревютата ми в началото надали ще са много добри.

Welcome to Melly's Book Blog.

  At first, I've thought the idea of a blog unnecessary but it has begun to intrigue me more and more to make one of my own. After all, I decided to do it and here I am - in my book blog.
  First of all, I will post reviews of books I've had already read so the posts will be very crowded one after another. I am new so it will take time unitl I get used to this and at the beginning my reviews will hardly be good.
  I decided to translate the whole text in English in case there are some foreign readers or visitors.


Няма коментари:

Публикуване на коментар