четвъртък, 5 ноември 2015 г.

Брад Пит - А. Б. Фокс

 ЗЛАТНОТО МОМЧЕ НА ХОЛИВУД

Рейтинг:

  Открих тази книга съвсем случайно и понеже харесвам Брад Пит си я купих втора ръка за символична цена. Изобщо не съжалявам, че си я взех. Може да е малка, но е хубава и ми харесва. Жалко само дето е стара и определено непълна откъм по-новите неща за синеокия красавец. Щях да си я купя нова, но понеже е стара вече не се продава и се примирих и с този вариант. Главната причина, поради която си я купих? Тя е БЕЗ АБСОЛЮТНО НИКАКВА ЦЕНЗУРА. Ексклузивните снимки в нея се оказаха достатъчно условие, което да ме накара да я искам дори повече.
На корицата Брад Пит изглежда секси какъвто винаги е, но лично аз мразя късите подстрижки. Дразнят ме и предпочитам малко по-дългите коси, затова направо съм влюбена в прическата му от филма "Троя".
  Книгата може и да не съдържа нищо от настоящето, но все пак е напълно достатъчна, за да ни разкрие миналото на актьора. Той е не просто красиво лице и стегнато тяло, той е и не по-малко блестящ актьор. Гледала съм известен брой от филмите с негово участие и мога да направя заключение, че е достатъчно талантлив и умел в работата си. Невероятно е как е започнал съвсем от нулата докато пробие като звездата, която е. Пристигайки в Лос Анджелис има в себе си само 325$, сравнено със сегашното му материално положение е почти нищо. Само че той не е постигнал всичко това наготово, а с много честен и упорит труд. Станал е такъв, какъвто е благодарение на труда и постоянството, които е вложил заедно с търпението да преуспее като актьор.
  Любопитен е фактът, че е следвал журналистика и е напуснал университета две седмици преди да се дипломира! Не всеки би се осмелил на това и той го прави. Тогава разбира, че не това е нещото, което иска да прави. Затова заминава за Ел Ей да стане актьор. На думи - просто, но в действителност далеч не е така. В тази книга са описани всички етапи от дребни роли, които е приемал докато започнат да забелязват таланта му и да стане обект на медиен интерес. Наричат го "златното момче" и според мен има за какво. Той е красив, талантлив и въобще от него лъха съвършенството. Освен всичко, той показва и колко гъвкав образ е играейки най-разнообразни роли, което е поредното доказателство за критиците, че той не може да играе единствено "себе си", както се изразяват те. Ролите му в "Троя", "Интервю с вампир" и "Бандата на Оушън", например, нямат нищо общо помежду си. Какво общо може да има един исторически филм за Троянската война, фентъзи с вампири и банда изпечени мошенцити в Лас Вегас? Което е за пореден път доказва безспорния талант на русия чаровник.
  Тази книга ни показва, че трябва да преследваме мечтите си, защото си струва и накрая трудът ни бива отплатен. В началото никак не е лесно, но това, че си струва, не означава, че пътят, който трябва да се извърви е лесен. Мен лично ме впечатли неговото преследване на мечтата му докато не я постигне. Кара ме да вярвам, че мога да се справя и дори в началото да ми се струва невъзможно и непосилно, накрая крайната цел винаги си е заслужавала всяка секунда упорит труд.
  Ако желаете да прочетете книгата, бихте могли да я потърсите. Все пак това е една чиста биография на Брад Пит. Той е красив, всеотдаен в работата си и всичко, което го прави този невероятен човек. За Холивуд той е не само един от най-ценните и същевременно желани актьор, би могъл дори да се нарече тяхното платинено момче. Но все пак, той обезателно е златното момче на Холивуд.

Няма коментари:

Публикуване на коментар