сряда, 4 ноември 2015 г.

The Book Colour Tag

Много благодаря на Юли за тага, много исках да направя този таг, защото е интересен и по-различен. А ето и снимка на рафта ми с книгите, които си избрах(специално ги нареждах с този цвят, защото иначе са си доста разпръснати).


1. Изберете цвят - Избирам виолетово, защото книгите ми с този цвят са красиви, а и са ми най-много според моите изчисления.

2. Покажете всичките си книги от този цвят 

 Това направих по-горе.

3. Разделете книгите от този цвят на прочетени и непрочетени - Ами всички са ми прочетени.

4. Коя книга искате да прочетете най - много? - Ще говоря в минало време тъй като нямам непрочетени. Много исках да прочета Адски устройства, защото и трите книги са страхотни.

5. Коя е любимата ви книга? - От тези на снимката - трите от Адски устройства, Завещанието и Нощна сянка. Не е една, знам, но просто много ми харесват всичките.

6. Коя е любимата ви корица? - Всички, но най-вече тези двете, защото са много красиви.


7. Коя е най - нелюбимата ви корица? - Хмм, може би Нещата, на които не ни учат в училище или Flirt but don't fall in love, защото е доста.. обикновена.

8. Коя книга в този цвят искате да си купите? - Искам Кралят от Дж. Р. Уорд, защото е в невероятен лилав цвят.

9. И за финал - нещо виолетово на рафтовете ви с книги или близо до тях. - На този рафт принципно стоят други книги и всъщност това, което е пред тях е само в синьо, което е близо, донякъде(имам всякакви морски неща като сувенири - русалка, делфини няколко броя, рапани...).

Тагвам: Илияна, Памела и Ева.

Няма коментари:

Публикуване на коментар