събота, 21 ноември 2015 г.

Пробудена любов - Дж. Р. Уорд

КНИГА ТРЕТА ОТ ПОРЕДИЦАТА  „БРАТСТВОТО НА ЧЕРНИЯ КИНЖАЛ“

Рейтинг:

  Това ми е най-най-любимата книга от цялата поредица! Тя се разказва за любимият ми брат - Зейдист. Той е лошият, опасният и всичко, което да отблъсне една жена, но явно при мен не е така. Обичам опасността и това, което е забранено. Той не чувства, не съществува заради тежко преживяване от миналото. Но въпреки всичко още в самото начало бях като привлечена от него. Не мога да обясня защо, но ако аз сама трябваше да избирам един от всичките, за които има книги без дори да се замисля щях да посоча Зи, защото той е просто.. перфектен за мен.
  Тази корица, за жалост, не е от най-хубавите(на някои от другите книги са по-хубави) като се има в предвид колко много харесвам книгата ми се щеше да е най-красива от всичките, но да... няма пълно щастие все пак.
  Поради случките от миналото, Зейдист се държи зле с всички и е затворен в себе си. Но тогава се появява Бела - женски вампир, който е способен да го спаси и да го пробуди. Харесва ми всичко в тази книга и буквално тръпнех в напрежение и екстаз от нея. Досущ като Бела аз бях привлечена от кипящата сила на Зейдист. Той олицетворява може би всичко, което търся и искам в един мъж, е, освен косата, защото той никаква я няма, но да, мога да направя изключение за него.
  Бела наистина ми харесва и според мен е напълно подходяща за Зи. Тя е красива и очарователна, но най-много ме впечатли факта, че ни най-малко не се уплаши пред страховития воин и дори му се противопоставяше без да ѝ мигне окото. Това страшно много ме възхити.
  Завършекът бе повече от страхотен, просто невероятен! Едва ли бих могла да искам по-очарователен край за една от най-любимите си книги въобще, като това не варира само в тази поредица, но и въобще от всичките книги, които съм чела.
  Ако трябва да препоръчам някоя книга, то обезателно трябва да прочетете Пробудена любов! Или на този, който ви стане любим, има за всеки един от тях. Аз лично съм влюбена в тази книга и горещо я препоръчвам на всички!

1 коментар:

  1. Напълно споделям мнението ти ☺ Тази книга наистина заслужава да се прочете не само заради спиращия дъха сюжет,неочакваните обрати, но и заради наситени емоции вплетени от началото до края ��

    ОтговорИзтриване