понеделник, 2 ноември 2015 г.

Храмът на боговете - Анди Макдермът

КНИГА ОСМА ОТ ПОРЕДИЦАТА „НИНА УАЙЛД И ЕДИ ЧЕЙС“

Рейтинг:

  Запленяваща от първата до последната страница!
  Няма нещо, което да обичам повече от трилъри и фентъзи! А тази книга абсолютно влиза в предпочитанията ми. Тя е пълна с мистерии, които те запленяват и те карат да разбереш още и още, а накрая не си готов да я пуснеш.
  Четох я наистина с огромно желание. Бях буквално запленена от нея. До толкова, че след прочитането на всяка глава се увещавах със "само още една глава". Резултатът бе, че не я оставих докато не я прочетох.
Корицата е страхотна и много ми напомня за една картинка свързана с Атлантида, но и не съвсем. Изглежда наистина невероятно и всичко е преценено до последния детайл. Дори компасът е напълно на мястото си и отговаря отлично на съдържанието на книгата.
  Убедих се, че Еди Чейс е истинска ходеща бомба със закъснител. След себе си оставя непоправими щети и огромни разрушения, но въпреки всичко това е забавно. Особено сарказмът му дори в най-напечените ситуации. Той е един от най-забавните и приятни герои, които съм срещала. Харесвам неподправеното му чувство за хумор, ловкостта, с която се измъква във всяка ситуация, щурите му идеи и всичко останало в него. Определено ми стана един от най-любимите мъжки образи.
  Съпругата му, Нина Уайлд, е неговата почти пълна противоположност - тя е интелигента, умна, има страхотна професия на археолог и още куп качества. Тя може да е малко по-сдържана от Еди, но пък двамата са невероятна комбина и списъкът с местата, които са разрушили е доста обемен...
  За пръв път чета книга от Анди Макдермът и направо се влюбих в автора! Той така умело описва всичко и фактите за Атлантида и другите места са толкова достоверни, че те кара да помислиш, че са реалност. Дори има абсолютна логика в теорията за потъването на легендарната Атлантида. Освен тези неща, щипката хумор е точно тази пикантна нотка, която е достатъчна, за да я направи още по-хубава, от колкото е. Цялата загадъчност прави мистерията на трилъра още по-пленителна, неслучайно това е един от любимите ми жанрове. Храмът на боговете разкрива не само за потъналия континент, но и за нещо отвъд пределите на човешките възможности. Анди Макдермът представя своя вариант на възникването на живота на Земята и сблъсъка с метеорита. Освен тези физични явления има намеса и на свръхестествени неща, което е взело част от фантастика. Това я завършва като абсолютен шедьовър, който ме остави без дъх до самия край!
  Аз лично четох тази книга с огромно удоволствие и за мен е огромна радост, че мога да я притежавам. Това е може би една от най-стойностните ми книги в цялата ми библиотека и ме кара да чувствам още по-доволна от този факт. Аз наистина я препоръчвам, защото си заслужава четенето и с пълното съзнание ѝ давам пет звезди, които несметно си е заслужила. След като видях, че има и други книги за тези двама герои ще се постарая да ги прочета и то с най-голямо удоволствие. Ще се повторя, но отново ще кажа, че книгата е фантастично завладяваща и не мисля, че някой може да съжалява ако я прочете!
  Много благодаря на издателство Ибис за предоставената възможност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар