понеделник, 30 ноември 2015 г.

November Book Haul


За трети път 7 книги, как го правя не знам! Стана ми като навик и не мога да надвиша това число. Така започна от септември и силно подозирам, че вината заради това е училището понеже тази година е най-гадната ми от всичките десет години преди това. Ако 11-ти клас е такъв, не искам и да си представям 12-ти.

1. Храмът на боговете

Изключително интересна и забавна, пропита с хумор и загадъчност. Това е една от най-интересните книги, които съм чела и се запалих по поредицата.
РЕВЮ

2. Брад Пит

Купих си я просто така, защото наистина бе за символична цена и ми се прииска да я имам.
РЕВЮ

3. Стъкленият трон

Оказа се по-интересна от колкото очаквах и не мога да повярвам, че преди дори не съм поглеждала за какво става въпрос. Определено съм изпускала доста.
РЕВЮ

4. Пробудена любов

Прочетох я отдавна, но сега реших да пусна ревюто за нея, което е ТУК.

5. Град от кости

Каня се да прочета Реликвите от два месеца и най-сетне започнах. Наистина са много интересни, но аз направих доста голяма грешка гледайки филма преди да прочета книгата, което ще ми е за урок повече да не го правя.
РЕВЮ

6. Смарагдовозелено

За Смарагдовозелено важи същото като за Пробудена любов. Ревюто е ТУК.

7. Dominus

Това е един от най-добрите трилъри, които съм чела. Заплени ме още с резюмето си и толкова се радвам, че я имам и че я прочетох. Невероятна е и е толкова заинтригуваща! Пълна е с мистериозност от началото до края, което е най-запленяващото от всичко.
РЕВЮ

Няма коментари:

Публикуване на коментар