понеделник, 23 ноември 2015 г.

Mean Girls Book Tag

Благодаря на Юли за тага, тъкмо имах нужда от публикации, защото месец ноември се оказа доста натоварен и не можах особено много да чета.


1. Името на кой герой произнасяте грешно?

 В повечето книги, които съм чела на английски няма как да съм сигурна дали произнасям вярно имената на героите. Например Aeron, Maddox, Reyes и други.

2. Кой герой бихте искали да поставите в друг свят от друга книга/поредица?

Понеже не разполагам с особено гениални идеи в момента, бих разменила Ана от Гондолата на времето и Гуен от Рубиненочервено.

3. Повторение! Повторение! При коя книга сте почувствали dejavu от друга книга?

Най-напред се чувствам длъжна да поправя думата дежавю във въпроса тъй като уча френски и бих искала да я виждам правилно изписана -  déjà-vu.
Може и да се повторя, но трилогията Пътуване във времето сякаш ми напомни за трилогията Скъпоценни камъни.

4. Коя книга ви е дала противоположни на представата за „женската сила” чувства?

Понеже наскоро четох Стъкленият трон - определено Сара Сардотиен, защото тя е асасин, но в някои моменти се държеше абсолютно противоположно на това.

5. При кой герой сте искали да издадете одобрителни възгласи, докато сте чели книгата?

Беше ми страшно забавно докато четох Храмът на боговете и страшно много адмирирах Еди Чейс, защото той е голям образ и да цитирам себе си - той е ама наистина цапнат в устата.

6. Колко време обикновено прекарвате в книжарницата?

Стига да има кой да ме търпи - доста време, но половин час горе-долу прекарвам там. Харесва ми да разглеждам книгите, а и да се намирам сред толкова много книги на едно място. Чувството е... уникално!

7. На кой герой ще му се наложи да има ограничителна заповед от вас, ако беше истински?

Зейдист, но той ще се справи и сам, дори твърде добре, също и Джейс Уейланд и Уил Херондейл. Като се замисля, който и да се сетя е способен сам да се справи по-добре.

8. При коя популярна книга/поредица сте били предпазливи, когато сте я чели?

Бях скептично настроена още преди да започна да чета Нещата, на които не ни учат в училище и както очаквах не ми хареса. Всъщност имам доста добър нюх за нещата и знам кога едно нещо ще ми хареса или не ми още щом видя за какво иде реч.

9. Всички обичаме Реджина Джордж. Назовете злодей, който обичате да мразите? 

Островът на изгубените, тук има много злодеи и аз си падам най-много по Джей.

10. Вашите любими родители от книга?

Родителите не са ми от най-любимите неща. Но всъщност Джейк и Джоузефин(Завещанието) могат да се нарекат родители, а те са страхотни и двамата.

11. Коя книга бихте искали да популяризирате?

Поредицата Магистериум, страхотна е и според мен заслужава повече внимание и да не се съди както се казва „по корицата“.

12. Опишете перфектния за вас персонаж, за когото искате да четете?

Моите представи са за силен(физически и психически) персонаж с изградено чувство за хумор, малко сърказъм и садистичност, все пак си падам малко извратена, и разбира се, умение да казва винаги това, което мисли(няма значение положително или отрицателно, което правя и аз самата).

13. Какво правите когато някоя книга силно ви разтърси емоционално?

Когато прочетох края на Адски устройства ревнах, но там ми беше гадно за Уил, защото е твърде хубав, за да умре. Но иначе ако силно ме е впечатлила изпитвам така наречената „естетическа наслада“.

14. Остроумните отговори на кой герой бихте искали да притежавате за себе си?

Обезателно искам на Еди Чейс, той е ненадминат в това, също на Селена Сардотиен, Джейс Уейланд, Шерлок Холмс(този човек е гений!) и Граф Монте Кристо и да, май са това.

15. Назовете случай, в който решението на някой герой ви е накарало да завъртите очи.

 Неутолимо желание - оказа се далеч не това, което смятах, за съжаление.

Тагвам:  Илияна и Ева.

Няма коментари:

Публикуване на коментар