понеделник, 29 февруари 2016 г.

February Wrap Up


Любимият ми месец вече приключи и дойде Март. Не бих казала, че особено много обичам този месец. Навярно съм била единственото дете, което не харесва Баба Марта. Просто... този празник не ми харесва, 1 март ме дразни заради глупавата размяна на мартеници, винаги съм ненавиждала това. А после идва и пролетта - наред с есента, аз изобщо не харесвам този сезон. Всичко е едно толкова цветно, времето е неясно - ту топло, ту студено, вали... Навярно съм единствената, която мрази тези две неща, но уви, това е факт. За мое огромно учудване, този месец съм прочела цели 11 книги, мислех че са по-малко.

1. Дневниците на героя

РЕВЮ

2. Гръцките богове на Пърси Джаксън

РЕВЮ

3. Гръцките герои на Пърси Джаксън

РЕВЮ

4. Червената пиявица

От месеци чакане да прочета втората книга от Младият Шерлок Холмс най-сетне успях да го направя и ми хареса точно толкова, колкото и първата.
РЕВЮ

5.  Изчезнали завинаги

Отново втора книга, която този път ми се стори по-приятна от първата на Последните оцелели, защото вече не ми беше за първи път да чета научна фантастика. Но и смятам, че някак беше по-интересна, от колкото Животът, какъвто го познавахме.
РЕВЮ

6. Град от пепел

За трети пореден път - пак е втора книга от поредица. Град от пепел по-скоро повиши още повече любопитството ми и нямах търпение да прочета следващата. Интересна е, но просто има твърде много въпросителни на този етап.
РЕВЮ

7. Град от стъкло

Любимата ми до момента от Реликвите на смъртните. Не само получих нужните отговори, но и се получи една развръзка, която сякаш разполовява поредица и би могла да приключи до тук като трилогия. Именно заради това съм любопитна да разбера какво ще стане в останалите три книги, тъй като тази ми се стори така завършваща.
РЕВЮ

8. Шестото клеймо

След една седмица и отгоре прекъсване на четене, но и на каквото да било поради наличието на огромен мързел, внезапно реших да прочета поредицата за Робърт Лангдън, която имам сравнително от скоро(само месец и половина).
РЕВЮ

9. Шифърът на Леонардо

Точно толкова добра, колкото я описват. Останах впечатлена от нея и наистина много ми хареса.  РЕВЮ

10. Изгубеният символ

РЕВЮ

11. Ад

Несъмнено най-добрата до момента на Дан Браун. Тази книга е страшно увлекателна и ужасно много ми хареса. Абсолютно добър трилър. РЕВЮ

Няма коментари:

Публикуване на коментар