неделя, 31 юли 2016 г.

July Wrap Up

За разлика от Юни, Юли беше много по-добър месец. Е, не толкова, колкото би ми се искало, но все пак след поредица от слаби месеци и много заетост, Юли бе сравнително ползотворен. Трябва да се има на предвид, че до около 20-ти аз изобщо не съм чела и в оставащите около две седмици мога да твърдя, че успях да прочета доста и смятам, че не е никак малко за малко повече от десет дни. Е, за щастие, сега ми предстои цял един месец само за мен и за напред ще си възвърна отново режима на четене.

1. Завръщане на Острова на изгубените - Мелиса Де Ла Круз

Това бе първата книга, която официално прочетох този месец както и след повече от един месец прекъсване без абсолютно никакво четене. Беше кратка, а аз - в огромно желание за четене и като се комбинират тези две неща... нямаше как да не я прочета бързо. И в крайна сметка нямам търпение за втория филм на Наследниците. РЕВЮ

2. Лявата ръка на Бога - Пол Хофман

Едното от най-големите ми разочарования. Очаквах много повече и имах толкова желание да прочета цялата трилогия, но аз дори не успях да издържа да прочета и първата книга. Изобщо не беше това, което резюмето предполагаше, че е. Което много ме раздразни, защото мразя лъжовни резюмета, които целят да заблудят читателя само и само да прочете книгата. РЕВЮ

3. Изчезналата библиотека - А.М. Дийн

Книгата, която реших да прочета след като останах разочарована от Лявата ръка на Бога. Ето това вече си е един хубав трилър с историческа загадка. Точно каквито ги обичам. Беше много интересна и много ми хареса. РЕВЮ

4. Венецианският договор - Марина Фиорато

Още един исторически роман, който много ми хареса и си обещах да прочета още книги от Марина Фиорато. Много са хубави, свързани са с реални исторически неща и се развиват повечето в Италия, а аз започнах все повече да искам да посетя Италия. Много приятна книга и въпреки че ме остави в такова очакване за нещо повече, пак си ми харесва много. РЕВЮ

5. Орденът на асасините: Ренесанс - Оливър Боудън

Не знаех какво да очаквам от тази книга и поредица като цяло, защото е базирана на компютърна игра. Но всъщност ми хареса и е интересно. Има много екшън и интригуващо действие, а героите са страхотни. Интересна поредица, която мисля да прочета цялата. РЕВЮ

6. Орденът на асасините: Братството - Оливър Боудън

Поставих си за задача да прочета и втората книга до края на Юли, тоест тези последни няколко дни на месеца, и успях. Целта ми беше това ревю да влезе за месец Юли, а не за Август. Също беше хубава и ми допадна. Не са лоши книги, наистина. РЕВЮ

Няма коментари:

Публикуване на коментар