понеделник, 18 юли 2016 г.

Songs Book Tag

 Нямах намерение да правя таг преди да пусна ревю, но все още не съм започнала да чета нищо, но съвсем скоро ще го направя след като вече съм напълно свободна и мога да се наслаждавам на лятото си. Много благодаря на Юли, че ме е тагнала.

1. Ryan Star - Losing Your Memory: Книга, чийто сюжет сте забравили почти веднага след прочитането ѝ

Ухание на мрак, беше доста разочароваща и никога не съм била така щастлива, че прочетох книгата в електронен вариант, а не си я купих, защото имах такова намерение. Е, радвам се, че не го сторих, защото само щях да си дам парите на вятъра. Та то дори по време на самата книга не схващах за какво става въпрос, беше крайно объркана и безсмислена и сюжета никакъв го нямаше, всъщност.

2. Fall Out Boy - Centuries: Съвременна книга, която заслужава да бъде запомнена за дълги времена
 Мисля, че Реликвите на смъртните, защото е уникална поредица и наистина трябва да бъде запомнена в следващите поколения. Това е една от най-страхотните поредици, които съм чела заедно с предисторията, продълженията и т.н. Обожавам ги!

3. Tove Lo - Not On Drugs: Книга, която толкова силно ви е обсебила, че сте били като "дрогирани", докато сте я чели
Със сигурност Двор от рози и бодли! Докато я четох направо бях като опиянена, а като се сетя, че преди това не ми харесваше(по не знам каква причина?) и нямах желание да я чета. Е, определено губех доста, защото толкова много ми хареса и направо си личеше и в ревюто ми, че е така.

4. Mkto - Classic: Класическа любовна история
Чела съм няколко класически книги, но в тях като цяло основния смисъл е друг. Темата не е точно любовта. Парижката Света Богородица, може би? Възнамерявам да прочета и Анна Каренина.

5. Nick Jonas - Jealous: Ревнив герой
 Мисля, че Блейлок от Братството на черния кижнал. Не знам, не си падам по хомосексуалните неща и това между Блей и Куин като цяло го минах повърхностно, защото просто ми е гадно, окей?

6. Pink - Fucking Perfect: Герой, който обичате именно заради недостатъците му

 Зейдист от Братството на черния кинжал, въпреки че не смятам, че неговите са недостатъци. Това, което му се е случило не го прави дефектен или един вид непълен. Аз го обичам именно заради тези му черти.

 7. Selena Gomez - Revival: Герой, минал през голяма трансформация

 Селена Сардотиен aka Елин Ашривер Галантиус(Стъкленият трон), която претърпява доста неща докато най-сетне приеме същността си и честно казано като герой тя израства много. Авторката я подлага на много трансформации и изпитания докато тя се превърне в тази, която е.

8. Bruno Mars - Runaway Baby: "Лошо момче" от книга, което сте харесали

Ривендж от Братството на черния кинжал брои ли се? Защото той донякъде си е отрицателен герой и е много „лошо момче“, е до колкото един вампир може да е момче. Или Джей от Наследниците, защото той е лош и е момче.

9. Jessie J - Do It Like A Dude: Kickass героиня

 Определено Изабел Лайтууд(Реликвите на смъртните), защото е хем забавна, хем страхотно се разправя с всички. Е, единствената разлика е в средствата, които употребява.

10. Hailee Steinfeld - Rock Bottom: Двойка, преживяла множество "падения" и "възходи" във връзката си

 Мисля, че идеалният пример са Клеъри и Джейс, защото те двамата... просто тяхната връзка е широко описана в шест книги и те минават през какво ли не докато не достигнат своя хепи енд. Въпреки всичко любовта им продължава да е все така силна. Най-напред беше това, че са уж брат и сестра, което до такава степен усложни чувствата им и всичко... беше ужасно гадно да гледаш как и двамата се тормозят на практика за нищо. После се появи Себастиян, който беше повече от „идеален“ заместник на баща си Валънтайн. Определено всички читатели са станали свидетели на трудностите им по време на цялата поредица.

Тагвам: Габриела Николова и Памела.

Няма коментари:

Публикуване на коментар