четвъртък, 7 юли 2016 г.

The Emoji Book Tag


  Щях да правя един друг таг, но без да видя аз вече го имах и напразно го превеждах и си играх да го правя отново. В крайна сметка се спрях на това, защото го бях виждала от преди, но нямах желание да го направя, а сега ми се стори най-лесното от възможните варианти.
  Видях този таг от тук - My Tiny Obsessions, между другото, много красив блог. Правилата са прости: взимаш петте твои най-използвани или последно използвани емотикона и ги свързваш с книги, които отговарят на емотикона.
__________________________________________________________

Laughing Emoji - Пророчеството от Валхала от Анди Макдермът

Харесвам всички смеещи се емотикони, без изключение, и ги използвам най-много и най-често. Всички книги с Нина Уайлд и Еди Чейс ме карат да си умирам от смях, тази е последната излязла от поредицата на български и дано скоро издателство Ибис издадат и другите, защото си умирам да се посмея малко с Еди, той е уникален образ.

Heart Emoji - Пробудена любов от Дж. Р. Уорд

Една от любимите ми емотикони. Използвам го ужасно често най-вече когато става дума за момчета, книги или нещо сладко/което харесвам. Има много книги, които обичам и не знам коя от всичките да избера. Особено като са цели поредици. Може би тази, наистина я обожавам. Пробудена любов е любимата ми книга от Братството на черния кинжал.

Expressionless Emoji - Shirley by Charlotte Brontë

Използвам това емоджи обикновено когато нещо ме е раздразнило или смятам, че е кофти/тъпо. В повечето случаи го пиша с така “-.-“, защото ме мързи да сменям езиците заради долната черта и да излезе същинското емоджи. Тази книга беше пълно разочарование, дори да е „класика“ и авторката ѝ да е много известна, книгата просто не струва.

Heart Eyes Emoji - Двор от рози и бодли от Сара Дж. Маас

Този емотикон използвам по същата причина като сърцето, но малко по-рядко, защото в този случай нещо ама наистина много трябва да ми е харесало. Като Двор от рози и бодли, влюбих се в нея още докато я четях. Беше просто уникална!



Face With Open Mouth - Град на паднали ангели от Касандра Клеър


Често ми се случва да съм изненадана или шокирана от нещо. Затова точно това емоджи го използвам в такива ситуации. Книгата, която най-добре описва подобни състояние е Град на паднали ангели. Нито знаех какво да очаквам, нито какво ще се случи, а накрая бях с отворени уста направо. Беше наистина много изненадваща и с нетърпение и огромно желание продължих със следващата от Реликвите на смъртните.
__________________________________________________________

Тагвам: Илияна, Юлия, Yoana Divine и Юли.

2 коментара:

  1. Много интерес таг! Страхотен е ❤ Ооо, в момента съм на книга 2 от Р на С и с нетърпения очаквам да прочета цялата поредица ^^

    ОтговорИзтриване
  2. О, радвам се, че ти харесва. Ако желаеш можеш да го направиш (смятай се за тагната :д). :) Поредицата „Реликвите на смъртните“ е страхотна, както и всички нейни допълнителни поредици. <3

    ОтговорИзтриване